Autorius Tema: Re: Storyline and background of Magic the Gathering blocks  (Skaityta 12089 kartus)

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Storyline and background of Magic the Gathering blocks
« Įrašytas: Lapkritis 22, 2010, 00:27 »
Kadangi zadejau pristatyt klube Ravnicos bloka, manau galima sutaupyti laiko ir kas netinges perskaitys informacija cia, plius tie, kas nebuvo klube , bet kam idomu irgi neliks ant ledo.

Aprasysiu bendrais bruozais Ravnicos bloka cia, o paskui atskirais postais - kiekviena gildija.
Butu gerai, kol nebus sukeltos visos gildijos, niekas nepostintu, idant islaikyti integriskuma (zadu ideti 10 gildiju). Is anksto visiems aciu !

Ravnika - Gildiju miestas. Kuom visus taip zavi sitas blokas ? Gal neiprastumu, nes visas Ravnikos pasaulis yra vienas didelis, istisas miestas. Megapolis netgi sakyciau ! Niekas nezino nei galo nei krasto. Yra tikima, kad kadaise buvo atskiri miestai siame pasaulyje, bet jie pletesi, didejo ir galiausiai susijunge i viena dideli ir galinga kompleksa. Taip pat sis paralelinis miesto pasaulis yra izoliuotas nuo kitu, kas draudzia planeswalkeriams ieiti i ji ir iseiti is jo. Miesto struktura paprasta - aikstes yra lygumos (plains), piliu ir pastatu bokstai - kalnai (mountains), parkai ir skverai - miskai (forests), kanalizaciju pozemiai ir rusiai - pelkes (swamps), tvenkiniai ir akvedukai - salos (islands). Kad toks didelis miestas nepaskestu chaose, buvo sudarytas Guildpact'as - sutartis, kuri pasirase 10 gildiju, kad nei viena is ju nemegins dominuoti ar siekti sau naudos, taip suardydama harmonijos balansa. Aisku ne visi miestieciai priklause gildijoms, bet dauguma bent prijausdavo vienai ar kitai...Taika tesesi labai ilgus amzius, bet paskutiniu laiku Ravnikoje kazkas vyksta ir jauciamas permainu vejas. Galbut kaip tik tau teks savo akimis pamatyti ir savo kailiu patirti tai, kas gali greitu laiku ivykti !

Ravnikos bloka sudaro 3 setai. Pirmas , taip ir vadinasi - "Ravnica" pristato pirmas 4 gildijas, antrasis - "Guildpact" - pristato dar 3 ir paskutinis "Disscension" – paskutines 3 gildijas. Is viso 10 deku , 10 gildiju. Tai – 5 magijos spalvu, visu imanomu deriniu po 2 spalvas variantai. Todel kiekviena gildija yra dvispalve, o taip pat turi griezta struktura: turi gildijos lyderi, cempiona, maga, mechanika, buveine, manos akseleratoriu, antspauda. Visa ta strukturizuota infrastruktura atsispindi teminuose dekuose. As manau, butent tai ir zavi labiausiai, kad tu zinai, kad priesininkui ismetus ant stalo pvz savo cempiona, tu gali atsakyti savuoju. Kaip dar viena pliusa, ivardinciau labai vykusia kortu grafika siam blokui (uz ka labiausiai turetume buti dekingi dailininkams Zoltanui ir Gaborui). Taip pat sis blokas labai intensyviai naudoja multicolor kortas.

Tagi, ilgai netempes gumos , pameginsiu paprastai pristayti kiekviena is 10 gildiju, pradedant ju eiliskumo pagal setus tvarka.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Storyline and background of Magic the Gathering blocks
« Atsakymas #1 Įrašytas: Lapkritis 22, 2010, 01:22 »
---Borosu Legionas (Boros Legion)---

Tai pirmoji ir viena is labiausiai megstamu zaideju gildiju. Trumpai tariant, Borosai - tai Ravnikos kariuomene ir kartu policija. Jie grieztai priziuri, kad mieste butu tvarka ir ju manymu, geriausias budas tam pasiekti - fizine jega. Nes Borosu gildijos kariai - patys geriausi kovotojai Ravnikoje. Eiti pries Legiona - gryna savizudybe! Jie yra gerasirdingi pareigingiems ir doriems, bet negailestingi ir netgi ziaurus savo priesams, arba tiems, kurie pazeidzia istatymus bei tvarka. Todel i Legiona mielai stoja ivairus samdiniai, karstakosiai minotaurai, netgi goblinai, nes ten jiems yra kur isreiksti nerimastinga savo buda.
Borosu kalade sudaro balta ir raudona spalvos, kurios beje, geriausiai ir atskleizia tikraja Borosu galia - raudonos magijos chaosa, greiti ir destrukcija (haste, burn) ir baltuju gynyba bei galia (first strike, double strike, vigilance). Apie 80 procentu deko kortu - dvispalves, kas priduoda jiems lankstumo. Labai gerai gerai subalansuotas flying gyvunu procentas, taip pat saikingai yra direct damage instant'u. Tai - greitas dekas, zaidziamas agresyviai, nes gyvunai mazi , bet ju daug! Anaiptol nereikia nuvertinti Borosu kovotoju - ten nepamatysim 8/8 padaru, bet Borosu gausa ir ivairus koviniai triukai palauze ne viena ! Mazus gyvnus galima greit suzaisti pacioje pradzioje ir jiems nereikia nerealaus kiekio manos.

Gildijos lyderis: Borosu kariai savo idealu laiko angelus. Gildijai vadovauja (na, ne tiek vadovauja, kiek yra garbinama) Archangele Razia. Tai amziui nepaklustantis tyros sviesos ir teisingumo padaras.Ne vienam per nugara siurpas nueina kai Razia atsiranda ant stalo. Jau vien pirmos trys savybes "Flying, vigilance, haste" manau kalba uz save, jau neziurint i tai, kad pati Razia yra 6/3 ir moka redirect‘inti zala. Kita vertus, isburti siai "pupytei" reikia nezmonisko manos kiekio - net  8, kas palygint su kitais Borosu "weenie "padareliais yra astronomiska. Labai gaila, kad pasak Ravnikos noveles Razia buvo nuzudyta Szadeko, Dimiru gildijos lyderio, vampyro, kuris perdure ja savo kardu.

Gildijos cempionas: Agrus Kos, Vojek Policjos padalinio veteranas. Jis yra pagrindinis Ravnikos noveles herojus, kuris narplioja miesto intrigas. Agrusas, kovoje uzgrudintas karys ir jis tampa labai pavojingas kai atakuoja, kartu su kitais Borosu kariais, nes jis ir baltiem ir raudoniems gyvunams atakos metu prideda po +2 atakos, o kaip anksciau minejau, kad apie 80 procentu sio deko gyvunu yra ir balti ir raudoni tuo paciu metu, tai...

Gildijos buveine: „Saules namai“ (Sunhome). Tai didziulis statinys, kurio apatiniai aukstai yra nezmonisko dydzio kareivines, o virsutiniai – sventykla. Paciame virsuje isikure svarbiausieji Borosu vadai. „Saules namai“ simbolizuoja Borosu tvirtybe ir neiveikiamuma, nes sukonstruoti taip, kad atlaikytu bet koki puolima ar apgulti. Yra kalbama, kad karo metu, paciame sios tvirtoves virsuje, ant stogo, prisisvartuoja angelu skraidantis laivas „Parhelionas“. O angelai, kaip zinome, labai pakelia Borosams morale.

Gildijos mechanika: „Svytejimas“ (radiance). Tai efektas, kuris, kai yra nutaikomas i kokia nors spalva, galioja visiems tos spalvos objektams. Pvz. burtas „Cleansing beam“ daro 2 zalos kuriam nors padarui ir dar po 2 zalos kiekvienam kitam padarui, kurio lygiai tokia pati spalva. Taigi toks burtas gali tiesiog nusluoti armija nedideliu monocolor padaru. O teigiami burtai gali labai sustiprinti paciu Borosu karius, nes jie beveik visi dalinasi dvi spalvas – balta ir raudona.

Gildijos magas: Jis daro tai ka moka geriausia, suteikia Borosu kariams arba greiti (haste) arba pirma smugi (first strike), ziurint ko tuo metu labiau reikia ir visa tai - uz gan pigu manos mokesti.

Is rimtesniu Borosu arsenalo kortu dar galiu pamineti „Lightning helix“ , kuris ne tik zaloja priesa, bet ir duoda laifo, o taip pat nerealu artefakta „Sunforger“, kuris ne tik priduoda +4 atakos (kas maziems gyvunams ypac aktualu) , bet ir leidzia susirasti instant korta, kainuojancia ne daugiau 4 manos ir suzaisti ja uz dyka.

P.S. kitas gildijas aprasysiu rytoj, snd jau velu, jei galite dar susilaikykite, nieko nepostinkite cia..aciu !
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Storyline and background of Magic the Gathering blocks
« Atsakymas #2 Įrašytas: Lapkritis 22, 2010, 14:10 »
--------------------------Selesnijos Konklavas (Selesnya Conclave)----------------------------

Selesnijos gildija – gamtos myletoju ir saugotoju salininkai. Jie nekencia technologijos ir pripazista tik tai, kas yra naturalu ir tikra. Ju manymu, visuomene turetu evoliucionuoti kaip gamta – letai ir savo naturalia eiga. “Nera nei vieno auksciau uz kitus, visi esame lygus” – skelbia ju evangelija. Toks ju tikejimas daznai propaguojamas verbuojant naujus narius. Neretai miesto aiksteje gali sutikti Selesnijos evangelika saukianti “Broliai ir seserys, priimkite tikraji tikejima !” Bet neziurint i tai, kad Selesnijos gildieciai yra nepataisomi pacifistai ir taikos myletojai, bei tai, kad daugelis vis tik laiko juos smegenis plaunanciais naturalistais - pykdyti ju nereiktu ir ju stiprybes bandyti irgi nevertetu. Gildija naudoja balta ir zalia spalvas ir isnaudoja si potenciala pilna jega. Butent cia mes galime pamatyti tokiu riebiu padareliu kaip 5/5 ar netgi didesniu. Tai zaliosios magijos pliusas, kuris jungiasi su baltosios gynyba ir  apsauga. Procentaliai zalios spalvos netgi daugiau. Cia galime sutikti elfu, druidu, shamanu, driadziu, kentauru ir netgi vurmu (tai nerealaus dydzio kirmino ir gyvates hibridai). Selesnijos magai taip pat garseja tuo, kad magijos pagalba moka atgaivinti augalu uglius (saprolings), kurie sugeba atlikti nesudetingus darbus ir yra laikomi kaip tarnai, arba maistui.

Gildijos lyderis: Idealistiniu lyderiu yra laikoma elementale driade “Motina Selesnija”, kuri atsirado susijungus kelioms driadems. Bet praktiskai gildijai vadovauja aukstesniuju driadziu grupe, taip vadinamas “Konklavo Choras” (Chorus of the Conclave) , kurios yra susijungusios bendra samone ir protu, o taip pat gali komunikuoti su bet kuriuo gildijos nariu telepatiskai.

Gildijos cempionas: Tolsimiras (Tolsimir Wolfblood), patyres elfas, kuris su savo jojamu vilku Voja yra neisskiriami draugai. Beje, si porele moka labai kieta triuka, jei gali burtu pagalba padaryti realia Vojos projekcija, kuri kaip tikrasis jos orginalas padeda kautis kovose. Beje, sis veikejas yra grynai Wizards of the Coast fantazijos vaisius, nes Ravnikos noveleje apie ji nicnieko neuzsimenama.

Gildijos buveine: Tai nesvietisko dyzio medis, Vitu-Ghazi. Galima drasiai sakyti, kad tai pats didziausias medis visoje Ravnikoje. Dar kazkada labai seniai, i ji trenke zaibas, bet driadziu ir elfu magijos pagalba, legendinis medis nemire ir gyvuoja iki siol. Jame yra isikure svarbiausi Selesnijos pastatai ir butent cia vyksta svarbiausi pasitarimai ir tvarkomi gildijos reikalai.

Gildijos mechanika: Sukvietimas (convoke). Kaip jau sakiau, Selesnijos nariai vieningi, o “Konklavo Choro” driades gali komunikuoti su visais, tad reikalui esant, tokiu budu labai greitai galima mobilizuoti karius. Praktiskai tai veikia va kaip: uz padara turinti sukvietimo savybe nebutina moketi visos pilnos manos kainos, uztenka patapinti jau zaidime esancius tos pacios spalvos kitus gyvunus – kiekvienas uztapintas tokiu budu, uzmoka viena vieneta manos. Tai va cia ir pravercia ordos saprolingu. Didziuju padaru iskvietimas Selesnijai nesudaro dideliu problemu.

Gildijos magas: Jis praktiskas, moka atgaivinti augalu uglius, nors tai kainuoja ir nemazai, o taip pat visiems draugiskiems kariams suteikia +1/+1 , irgi nepigiai ir tik iki turno pabaigos, bet uztat VISIEMS :)

Na ir pabaigai. Kiekvienas neapsiriks pasirinkes Selesnijos deka. Subalansuotas, sunkiasvoris, patikimas. Jei nesutryps priesininko mesingais padarais, nuplaus saprolingu jura. Is baisesniu ir pavojingesniu kortu dera pamineti galingaji avatara “Scion of the Wild” , kuris puciasi su kiekvienu zaidime esanciu gyvunu, tebunie tai ir paprastas saprolingas, taip pat akylasis vilkas “Watchwolf” , kuris be grazaus arto dar ir klaikiai pigus – kaip jums 3/3 gyvunas tik uz 2 manos !? Nu ir aisku – baisusis “Overhelm” ,kuris padaro visus gyvunus +3/+3 iki turno pabaigos. Belieka tik isivaizduoti, kuo patampa paprastas 1/1 saprolingas, pagaves toki burta. Jei siek tiek statistikos – esu su siuo burtu padares gerb. Vidmantui 64 zalos per viena turna.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Storyline and background of Magic the Gathering blocks
« Atsakymas #3 Įrašytas: Lapkritis 22, 2010, 21:22 »
---------------------Dimiru Namai ( House Dimir )------------------------

Dimiru gildija neegzistuoja. Na, bent jau pacios gildijos nariai nori, kad taip manytu Ravnikos gyventojai. Neziurint i fakta, kad pasirasant Guildpact’a si gildija vis tik minima sarase, ji be jokios abejones yra pati slapciausia ir paslaptingiausia is visu. Taipogi, kaip nebutu keista, nors si gildija aplinkiniu maziausiai zinoma ir pastebima, jos nariai apie viska zino daugiausiai. Viskas del to, kad gildijai informacija renka platus slaptu  agentu tinklas, kuris yra organizuotas taip, kad informacija perduodama per tarpininkus ir realiai niekas konkreciai nezino kas kam dirba, visi turi tik tam skirtas konkrecias uzduotis. Tik patys gildijos auksciausieji vadovai zino visa tikraji operaciju masta. Siuo atveju placiai naudojami fantomai ir dvasios, nes niekas uz juos geriau nesugebes pasiskverbti ten kur negalima ir isgauti svarbia informacija. O ta informacija renkama ne veltui, nes Dimiru gildijos lyderis -  Szadekas, planuoja paimti valdzia i savo rankas. Taigi, Szadeko akys ir ausys yra visur ir niekas negali buti saugus ir uztikrintas, kad nenutekes informacija. Gildijos specializacija – spionazas, kontrabanda, vagystes, ani-spionazas ir nuzudymai. Sis dekas labai taikliai atitinka spalvas – melyna ir juoda. Kontrole ir mirtis :) Jis ir labai i tema vadinas – “Dimiru intrigos”, nes ko jau ko , o intrigu cia tikrai netruksta. Beje, kuo ypatingas sis dekas – jis arba paliks priesininka su 0 laifo, arba su 0 kortu bibliotekoje, nes tikrai nemazas skaicius kortu leidzia paprasciausiai nudekinti priesininka. Taip, kad yra du keliai pasiekti pergale. Kaladeje yra palygint nemazai removalo, keleta kaunteriu, o taip pat melynos magijos arkliukas – galimybe patraukti kortu is bibliotekos. Dimiru smogiamoji jega – ivairus nekromantai, psichotiniai zudikai, poltergeistai bei fantomai, skeletai, zombiai, paslaptingieji sfinksai, bei vampyrai. Tie, kas jau zaide siuo deku, zino, koks malonumas yra kontroliuoti priesininko veiksmus ir manipuliuoti jo biblioteka. Paklauskite gerb. Bralio, jis gali jums tokiu istoriju papasakoti apie Dimiru gildijos kontrole.

Gildijos lyderis: O taip, tai galingasis lordas Szadekas (Szadek, Lord of Secrets), psioninis vampyras. Ravnikos noveleje, jis buvo pagrindinis “blogiukas” ir pridirbo daug tikrai negeru dalyku. Nors kai pagalvoji, kas cia gali buti gero, kai planuose yra tikslas - uzgrobti absoliucia valdzia ?? Beje, jum tikriausiai idomu, kuo Szadekas skiriasi nuo kitu vampyru ? Taip, jis turi iltis, ir jis puola aukas, bet skirtingai nuo iprastu vampyru, jo ikandimas nepalieka zymes aukos kakle, nes vampyras siurbia ne krauja, o zinias, prisiminimus, atminti. Taigi, sios atakos nera skausmingos, ar paliekancios zaizdas, bet po ju aukos yra uzhipnotizuojamos sidabrinio vampyro akiu zvilgsnio ir nieko neprisimena..”Vampyras ? Koks vampyras ? Nieko cia nebuvo…”, ziuri jos buku zvilgsniu. Paciame zaidime Szadekas yra 5/5 skraidantis vampyras, bet jei jam pavyksta uzpulti oponenta, jis nedaro jam zalos, pamenat ? Bet ant vampyro uzdedama tiek +1/+1 kaunteriu, kiek verta jo ataka ir lygiai tiek pat kortu numetama is bibliotekos i kapines. Paskaiciuokit jei neblokuojamas vampyras puola jus: 1 turnas – jis yra 5/5 padaras (5 kortos numetama i kapines), 2 turnas – 10/10 vampyras , tiek pat skesta kapinese, 3 turnas – 20/20 grazuolis, jau praktiskai puse kortu nebeturite bibliotekoje, na ir finalas – 4 turnu uzskrenda 40/40 monstrosity ir biblioteka isvaloma sausai…

Gildijos cempionas: Smegenu chirurgas Sirku (Circu, Dimir Lobotomist). Nors pasakymas chirurgas cia yra per daug ironiskas. Ten kur savo darba pradejo jo seimininkas Szadekas, pabaigia Sirku. Tik pakile is po jo skalpelio pacientai toli grazu nepasveiksta, greiciau atvirksciai, visiskai nieko neprisimena. Bet tai yra paranku Dimiru klano politikai, kad viskas kas slapta ir liktu, butent taip, kaip nori tamsos valdovas – slapta!

Gildijos buveine: “Sutemu skraiste” (Duskmantle, House of Shadows). Tai didziule, piltuvo formos tvirtove, isikurusi paciuose atokiausiuose ir giliausiuose Ravnikos pozemiuose. Labai nedaugelis zino tikraja sios buveines vieta.


Gildijos mechanika: Virsmas (Transmute). Transformacijos, bei pavidalo keitimas –  nenaujiena Dimir‘ams. Bet si mechanika vercia gerai zinoti Dimiru kalade, nes virsmo esme – uzmokejus transmutavimo kaina, ir ismetus i kapines mutuojama korta is bibliotekos galima issitraukti reikiama, kita korta, kurios converted mana cost – lygiai tokia pat, kaip ta, kur nukeliavo i kapines. Si mechanika retai naudojama, nes daznai zaidejai nezino deko kortu, be to deke yra mutavimai tik arba uz 2 arba uz 4 manos.

Gildijos magas: Sis magas gali leisti zaidejui arba patraukti korta, arba ja discard‘inti. Paprasta ir aisku, be to – pilnai atskleidzia melynos ir juodos spalvos subtilybes.

Reziume. Visumoj geras kontroles dekas. Saikingai skraidanciu padaru. Skoningai removalo. Su Dimirais reikia skaitytis. Smarkios kortos – „Psychic Drain“ – leidzia ne tik taskyti prieso bibliotekos kortas i kapines, bet ir duoda tiek laifo, kiek kortu buvo numilinta. „Belltower Sphinx“ – labai rimtas blokeris, kurio uzpakalis ne tik 5, bet jis ir skraido. Maza to – jis, kaip ir dauguma – purto kortas i greiva, nuo priesininko bibliotekos. Na ir aisku – zymioji Isminciu – Nekromantu Taryba – „Consult the Necrosages“ – jie jau tikrai pasakys, kas trauks dvi kortas, o kas ju neteks !
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Background of Magic the Gathering blocks
« Atsakymas #4 Įrašytas: Lapkritis 23, 2010, 01:04 »
--------------Golgari Spiecius (Golgari Swarm)----------------------

Golgariai sventai tiki, kad mirtis yra naturali gyvenimo dalis, tiksliau – jo tasa, kad gyvenimo ir mirties ciklas yra amzinas. Si gildija pastoviai uzima apleistus Ravnikos pozeminius rajonus, o tai galima butu palyginti su letu maro plitimu, bet tai jiems tinka, nes ju kredo – plestis ir bujoti. Si gildija yra pati didziausia is visu 10 gildiju. Spieciaus paskirtis Guildpact’o sajungoje – perdirbti atliekas ir auginti maisto rezerva pozeminese fermose. Tiesa, nedaugelis isdristu si maista vartoti be baimes, juk jis tresiamas negyvuju kunais. Beje, apie tuos negyvus kunus - prikelti padarus antram, pomirtiniam gyvenimui, Golgari magams yra tas pats, kas mums nusiciaudeti. Galbut del to gildijoje namus rado patys gabiausi nekromantai ir tamsieji magai. Taip pat nekeista, kad didziaja dali ju armijos sudaro negyveliai (undead). Gildijos santvarkoje budinga chaotiska atmosfera, vyrauja plesruniska ekosistema su daugybe plesrunu. Be to Spiecius seka Darvino principu – “isgyvena tik stipriausieji, nuzudyk, arba buk nuzudytas”. Patys Golgariai neturi labai apibreztu tikslu, jiems yra svarbiau asmeniniai interesai, o bendrieji – cia jau antraeilis dalykas. Gildijos spalvos – juoda ir zalia.

Gildijos lyderis: Lyderiai sioje gildijoje keitesi kaip metu laikai, kadangi gildijos lyderio moto – “issikovok valdzia per priesininko lavona”. Pats pirmasis gildijos monarchas buvo legendinis nekromantas Svogtiras (Svogthir). Jis valde gildija dar gerokai pries Guildpact’o pasirasyma ir buvo valdzioje tukstancius metu, isgyvendamas toki ilga laiko tarpa nekromagijos pagalba. Jis pelnytai yra laikomas paciu galingiausiu nekromantu visoje multivisatoje. Neziurint i tai, ji pavyko nugaleti. Tai padare Akmenines Mirties Seserys, gorgones (Sisters of Stone Death), kuriu zvilgsnis, kaip ir tikru gorgoniu, paprasta mirtingaji pavercia akmeniu, aisku, Svogtiro ne velnio neveike. Seserys buvo penkios, bet Svogtirui pavyko nuzudyti dvi is ju. Svogtiro kunas buvo sudarytas is daugybes ivairiu, kadaise galingu padaru, liekanu, o galva – nesunaikinama. Zinodamos tai, likusios trys gorgones (Leksija, Lidija ir Liudmila) supude jo kuna, o galva - ikalino kape. Zaidimo metu seserys gali priversti gyvuna blokuoti (o jos pacios yra 7/5 padaras), tuos vargsus kurie savo noru, ar nevalingai blokavo jas, gorgones gali pasalinti is zaidimo, o dar veliau – juos grazinti i zaidima jau valdomus gorgoniu mentalines galios.

Gildijos cempionas: Tamsioji elfe Savra (Savra, Queen of Golgari). Kaip ji veliau tapo Queen of Golgari ? Ravnikos noveleje, ji pavoge Svogtiro galva is kapo, parupino jam nauja kuna ir jo padedama nugalejo gorgones. Svogtiras nudobe Leksija ir Lidija, palikdamas Liudmila gyva, kuri liko vienintele gorgoniu rases atstove visoje Ravnikoje. Tiesa, Savra veliau Svogtira isdave atsaukdama (unsummon) jo kuna, kuri pati jam ir buvo parupinusi. Bet ji viespatavo neilgai, nes isdave ja pacia – ja nuzude vampyras Szadekas, Dimiru klano valdovas, nusukdamas jai spranda.

Gildijos buveine: Nerimstantis Kapas, Svogtos (Svogthos, the Restless Tomb). Tai kadaise buvusi Orzovu gildijos katedra, nunai taip persisunkusi Golgariu tamsiosios magijos, kad tapusi gyvu padaru. Kaip tik ten ir buvo ikalinta Svogtiro galva. Sklinda gandai, kad sis kapas juda, keicia vieta ir miguoja giliai, giliai Ravnikos pozemiuose, priklausomai nuo Golgariu uzimamu nauju teritoriju. Taip pat, pastoviai kinta Svogtos dydis, nes kapas apsorbuoja i save vis naujus negyvus padarus.

Gildijos mechanika: Skandinimas (Dredge). Mechanikos esme – jei korta turi skandinimo savybe ir guli kapinese, ja galima is ten istraukti i ranka, sumokejus skandinimo kaina, kuri yra matuojama, kiek kortu nuo bibliotekos virsaus reiks ismesti i kapines. Pvz, dredge 2 reiskia, kad norint grazinti ta korta i ranka, reiks atsisveikinti su dviem virsutinem bibliotekos kortom. Si mechanika yra galingas ginklas, nes tuo paciu farsiruojamos ir kapines, o kaip zinome is ju istraukti koki nors padara Golgariams visiskai nesukelia problemos. Tik reikia nepersistengti – pagavus skandinimo azartui, yra tikimybe nusidekinti.

Gildijos magas: Sio mago paslaugos labai brangios. Bet jos yra vertos tos manos, uz kuria tu gauni viena ar kita efekta. Pvz. turesi pakloti 5 manos, jei noresi atgaivinti kritusi gyvuna, tiesiai is kapiniu i ranka, ir dar tiek pat, jei noresi jam uzdeti pastovu +1/+1 kaunteri.

Verdiktas. Golgari dekas yra lankstus, nes skandinimo mechanikos kaina kortose skiriasi nuo 2 iki 6 kortu. Stiprus padarai ir ju daug, bet ko noreti – cia gi jaucias zalios spalvos itaka. Gal kiek sunkiau su skraidanciais padarais, kuriu yra vos keli, bet tai kompensuoja nemazas kiekis removalo ir –x/-x kortu. O taip pat anti-skraidanciomis kai kuriu gyvunu savybemis, juk nuo seno zinom, kad zali padarai patys gal ir nemoka skraidyti, bet skraiduolius gaudo tiesiog nuostabiai.  Beje, kalbant apie removala, viena is smagiausiu kortu yra “Supudymas” (Putrefy) – ji pudo ir gyvunus ir netgi artefaktus, “Paskutinis zioptelejimas “(Last gasp), -3/-3 tik uz du manos, na ir zinoma - Golgariu Kapiniu Trolis – sis praktiskai nemirstantis Golgariu sedevras gali is kapo pakilti toks stiprus, kiek be jo, tose kapinese dar yra like gyvunu, plius – jis regeneruoja! (bet tai darydamas jis silpneja). Ir jis gali dar karta grizti, jei reikia - paskandinus 6 kortas, kurios gali papildyti kapines naujais gyvunais, nuo ko troliui - tik geriau! Zodziu - tiesiog nuostabus gildijos ideologijos irodymas – amzinas gyvybes ir mirties ratas.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Background of Magic the Gathering blocks
« Atsakymas #5 Įrašytas: Lapkritis 23, 2010, 14:54 »
---------------------Orzovu Sindikatas (Orzhov Syndicate)---------------------------------

Prisidenges religiniu sydu, Orzovu Sindikatas laiko savo rankose visa Ravnikos ekonomika. Tai be abejones pati turtingiausia gildija. Joks, pinigus lieciantis reikalas Ravnikoje nepraeina be Orzovu zinios ir isikisimo. Ju rumai, katedros ir apartamentai tviska auksu ir prabanga. Si gildija – savotiska Ravnikos mafija. Nesvarbu, ar tu turtingas, ar vargsas – Orzovai visada ras tai, ko tau reikia. Jie visada atsimena, kas yra jiems skolingas ir pasirupina, kad skolos butu grazintos, netgi po mirties. Tiesa, kalbant apie mirti….Orzovams mirtis – ne barjeras. Jie per daug galingi ir itakingi, kad paklustu jai. Sindikato lyderiai sekmingai valdo gildija po mirties ir bet kuris, pakankamai turtingas, gali sau leisti tokia prabanga - gildija tuo pasirupins ! Cia vyrauja griezta oligarchine struktura tarp privilegijuotu ir privilegijuojamu ir Orzovai stengiasi islaikyti jiems priimtina norma, kad turtingi liktu turtingais, o vargsai – vargsais. Orzovu dvipuse prigimti puikiai atspindi magijos spalvos – juoda ir balta. Ypatingai tai matosi zaidime, kai priesininkas yra smaugiamas pamazu, prievartaujant po 1 laifo ir ta laifa pridedant sau.

Gildijos lyderis: Orzovos Vaiduokliu Taryba (Ghost Council of Orzhova) arba Obzedatas. Tai labai galingu ir turtingu patriarchu grupe, kurie sekmingai valdo gildija po ju mirties, vaiduokliu pavidalu. Jie ir toliau siekia plesti savo itaka ir turtus. Beje, zaidime si korta yra tikra bomba, nes palyginti su kitom gildiju lyderiu kortom, ji kainuoja TIK 4 manos ir sugeba neblogu triuku. Pagrindinis efektas, kaip ir Orzovams budinga, ateidami i zaidima, vaiduokliai nugnybia 1 laifo ir padovanoja ji tam, kas juos isbure, o kita savybe, kad paaukojus gyvuna, jie gali dingti is zaidimo iki turno pabaigos, kas yra labai gerai, jei yra gyvunu, kuriuos galima paaukot ir Tarybai yra iskiles pavojus.

Gildijos cempionas: Tejisa (Teysa, Orzhov Scion). Ambicinga ir ziauri keretoja, besinaudojanti savo isoriniu zavesiu ir charizma, manipuliuoti savo aukoms, netgi po ju mirties. Ji yra vienos labiausiai gerbiamu Orzovu seimu – Karlovu, atzala. Neziurint i jos isorini patraukluma, viena jos koja yra visiskai nefunkcionuojanti, todel  nuo pat vaikystes, Tejisa niekur nesiskiria su savo vaiksciojimo lazda. Visa tai – mutacinis padarinys, magijos pagalba prailginto Orzovu gyvenimo, kurio pasekmes persiduoda ju vaikams.

Gildijos buveine: Orzova, Sanderiu Baznycia (Orzhova, The Church of Deals). Tai centrine ir labiausiai ispuoseleta Orzovu bazilika, kurioje, kaip ir reikia tiketis vyksta pacios svarbiausios gildijos pinigines operacijos, kurias akylai kontroliuoja vaiduokliskoji Taryba.

Gildijos mechanika: Vaidenimasis (Haunt). Kadangi Orzovu tarpe yra glaudziai susije gyvenimas ir mirtis, tai jie savo aukoms ramybes neduoda netgi mire. Skolas jiems privalo grazinti visi be isimties. Pati mechanika veikia kiek painokai, bet pameginsiu paaiskinti: Imkim padara A, kuris sugeba vaidentis po mirties. Jis, ateidamas i zaidima, suteikia koki nors teigiama efekta (pvz, priesininkas praranda 2 laifo), kai sis padaras mirsta, jis ima vaidentis kazkokiam kitam gyvunui B (dazniausiai besivaidenancio padaro korta tiesiog pakisama po tuo padaru, kam jis vaidensis). Kai mirsta vaiduokliu iskankintas gyvunas B, padaro A savybe pasikartoja dar karta ir jo korta isimama is zaidimo. Trumpai tariant – vienas ir tas pats efektas gaunamas du kartus, kaip tik taip, kaip ir patinka Orzovams.

Gildijos magas: Sios gildijos magas turi labai nuostabias savybes. Uz tris manos jis gali priversti VISUS padarus prarasti 1 laifo (tai yra tikras peilis maziems padareliams), arba uz 3 manos pasirinktas zaidejas pagydomas 1 laifo. Atrodytu , kad 1 laifo – no big deal ? Bet kai per visa partija priesininkas pastoviai kraujuoja, o tu – letai regeneruoji, apima labai geras jausmas.

Na ir finishui pasakysiu – as megstu si deka. Idomu yra zaisti uz dvi labai skirtingas spalvas, bet gauti tu spalvu naudas vienoje kaladeje – dar idomiau. Kalades perliukas – “Skeletal vampire”.  Tai 3/3 skraidantis padaras, kuris ateidamas i zaidima atsinesa su savim 2 siksnosparniu tokenus. Toliau yra tik idomiau – perplesus siksnosparni, jo vietoje atsiranda du! Arba kaip alternatyva – galima paaukoti siksnosparni ir taip regeneruoti skeleta. Tiesa, visa tai reikalauja nemazu manos sanaudu. Bet jei jos yra, galima gerai uzveisti nebloga siksnosparniu ferma ! Toliau – Kaukiu agentas (Agent of Masks), tiesiog jam esant zaidime priesininkas kiekviena turna po 1 laifo atiduoda jums, neskaitant tai, kad jis dar gali ir atakuoti. Panasiu principu, tik ne taip efektyviai veikia ir  Snypsciancioji Miazma (Hissing Miasma), tik ji zaloja priesininka tada, kai jis jus atakuoja. Plius, siu abieju kortu kopiju yra net po 2. Su tokiu arsenalu, tikrai galima gyventi ilgai ir turtingai !
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Background of Magic the Gathering blocks
« Atsakymas #6 Įrašytas: Lapkritis 24, 2010, 00:52 »
------------------Izetu Lyga (Izzet League)--------------------------

Kol kitos Ravnikos gildijos, pasitelkdamos pinigu, jegos ar magijos pagalba megina perimti valdzia i savo rankas, Izetai stacia galva pasineria i savo mokslinius tyrinejimus. Izetu gildija bene vienintele, kuriai visiskai neidomus valdzios troskimas. Ju tikrasis pasaukimas – identifikuoti, eksperimentuoti, suprasti ir replikuoti. Izetai vieninteliai supranta tikraja metamagija, t.y. – suvokia KAIP is tikruju ta magija veikia ! Butent jie suprojektavo ir irenge Ravnikos sildymo, vandentiekio ir kanalizacijos  sistemas, ju deka beveik nebeliko naturaliu gamtos stichiju nelaimiu, nes Izetai viska apskaiciuodavo ir pries ivykstant nelaimei, spedavo uzkirsti tam kelia. Kita vertus, padaugejo naturaliu nelaimiu, nes neretai, kokio nepavykusio Izetu eksperimento sprogimo banga nunesdavo puse namo.. del savo aistros naujiems atradimams, Izetu negalima laikyti metodiniais ir nuosekliais tyrinetojais, greiciau tiktu savoka – pamise mokslininkai :) Del to nemazai sios gildijos tyrinejimo objektu taip ir lieka nebaigti, nes atsiranda naujas , dar labiau traukiantis objektas. Bet tie, kuriuos Izetai vis tik pabaigia iki galo, yra tikrai nuostabus ir grandioziniai. Sios gildijos nariai nesioja labai puosnius ir spalvingus drabuzius (gildijos spalvos yra raudona ir melyna), gal net kiek issaukiancius – jie yra padailinti metalinemis detalemis, ir issiuvineti ivairiaspalviu siulu rastu. Taip pat dazno Izeto uniformoje yra nemazai mokslininko atributu – akiniai, apsaugoti akis, kai virinama, deguonies balionas ant nugaros, speciali daugiafunkcine pirstine ir pan. Labai stipriai jauciama sios gildijos lyderio, drakono Niv-Mizzeto itaka, visam gildijos ivaizdziui. Pvz, gildijos pavadinimas isplaukia is Niv-Mizeto vardo, buveines pavadinimas – Niviksas (nejauciate panasumo ?), gildijos antspaudas – isskleidusio sparnus drakono atvaizdas, taip pat paties drakono israstas, nepaparastai tvirtas, beveik nesunaikinamas, bet kartu ir labai lengvai apdirbamas metalas – miziumas – irgi bet kas supras, is kur cia isplaukes toks pavadinimas :) Butent siam drakonui sove i galva isvesti nauja elementalu rusi – Paradoksus (The Weirds), kurie yra sukurti, sujungiant tarpusavyje nederancius elementus, pvz ugni ir vandeni. Paradoksai  yra naudojami kaip asistentai laboratorijose, o kartais netgi kaip kariai. Gildijos nariai – dazniausiai zmones, bet galima sutikti ir gnomu, goblinu, dreiku ar net dzinu. Kas liecia Izetu kalade, tai joje nedominuoja gyvunai. Priesingai – jame pilna instant bei sorceries tipo burtu. Is melynosios puses paimta gausybe kaunteriu, baunco, kortu traukimo, flying padaru. Is raudonos – burnas, burnas ir dar karta burnas.

Gildijos lyderis: Niv-Mizetas, Ugninis protas (Niv-Mizzet, the Firemind). Tai – kone nemirtingas ir nepaprastai protingas raudonasis drakonas. Jam yra apie  15000 metu ir jis pagal intelekta yra pats protingiausias visoje Ravnikoje ir svarbiausia, kad jis tai puikiai supranta ! Jis yra labai ambicingas ir siek tiek narciziskas, apie ka mes galime spresti is auksciau aprasytu teiginiu apie Izetu gildija. Karstakosis ir labai greit isizeidziantis, Niv-Mizetas yra paskutinis likes gyvas Ravnikoje is savo padermes drakonu, nes kitus tokius kaip pat, jis pats ir isszude. Kadangi jo protas yra auksciau bet kurio kito, jis realybe mato kiek kitokia. Butent del to, jam labai greit viskas atsibosta, o jis labai nekencia, kai  jam kas nors atsibosta. Butent taip nutiko pries 10000 metu, kai Ravnika eme siaubti Nefilimai (Nephilim) , siaubingi Jores Kulto garbinami padarai. Niv‘as sugebejo nuzudyti du is penkiu Nefilimu, likusieji pradejo imti virsu. Tada Mizetas pareiske, kad jam visa tai nusibodo ir dingo...argi ne keistuolis ?

Gildijos cempionas: Tiboras ir Lumija (Tibor and Lumia). Tai vyras ir zmona, magai. Tiboras specializuojasi oro magijoje, skraidymo ir levitacijos srityje, o tuo tarpu Lumija ivaldziusi kovine ugnies magija. Nelabai daug kas zinoma apie juos, tik tiek, kad jie veikia visada drauge.

Gildijos buveine: Niviksas, Ugniaprocio Lizdas (Nivix, Aerie of the Firemind). Tai nepaprastai aukstas ir plonas bokstas, kurio pacioje virsuneje gyvena isikures pats Niv-Mizetas, apsuptas galingu magu svitos ir suryjantis visus, kas jam neitinka.

Gildijos mechanika: Replikavimas (Replicate). Tai – gebejimas pakartoti tam tikra burta n kartu, jei tik tam uztenka manos. Kiekviena nauja replika gali tureti nauja taikini.

Gildijos magas: Šis magas yra graziausiai kortoje nupiestas magas is visu gildiju magu ! BET...neziurint i grazu art‘a, jis yra kartu ir pats nenaudingiausias magas ! Uz 3 manos, jis leidzia replikuoti instant bei sorcery burtus, kurie kainuoja 2 manos, kai tuo tarpu daugelis tokiu burtu ir patys turi replikos savybe. Ka gi, labai apmaudu...

Taigi, sureplikuokim reziume pabaigai. Drasiai galiu sakyti, kad Izzet dekas yra mano vienas is megstamiausiu, nors zaisti uz ji yra labai nelengva. Cia svarbu manos akseleracija, o as pasistengiau, kad ji - tikrai butu. Nes cia matematika paprasta: kuo daugiau manos – tuo daugiau repliku ! Prieso gyvunai, cia daugiausiai bus ne istaskyti fizniniu budu (nors bus ir tokiu atveju), bet bus nukaunterinti, nubauncinti i priesininko ranka, uztapinti, ar dar kaip kitaip izoliuoti. Is ypatingesniu kalades kortu verta pamineti Izetu Kronikos Archyvu Saugotoja - „Izzet Chronarch“, jis aisku yra nepigus, bet 2/2 padaras, kuris moka ateidamas i zaidima grazinti is kapiniu kokia nors instant arba sorcery korta. „Pyromantics“ – ji zalos tiek, kiek turesime manos, jai sureplikuoti. Ir galiausiai pats Iliuminatu Dzinas (Djinn Illuminatus), kuris yra 3/5, skraidantis padaras, skirtingai nuo gildijos mago, leidziantis replikuoti VISUS zaidziamus instant ir sorcery burtus, nepriklausomai nuo ju manos kainos.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Background of Magic the Gathering blocks
« Atsakymas #7 Įrašytas: Lapkritis 25, 2010, 01:05 »
--------------Gruliu Klanai (Gruul Clans)----------------------

Tuo metu, kai buvo sudarinejama Guildpact’o sutartis, Gruliu gildija buvo laukine, bet kilni, o svarbiausia – centralizuota! Todel, sutarties metu, Gruliams buvo ipareigota laukines gamtos ir gyvunijos prieziura ir issaugojimas. Viskas kuri laika buvo gerai, bet Ravnika pletesi ir laukiniu plotu daresi vis maziau. Tuo labiau, kad kitos gildijos, tokios kaip Selesnija, bei Simikai pareiske, kad jie yra atsakingi uz gamtos ir gyvunijos issaugojima (aisku, abi gildijos ta issaugojima suprato savaip, ypac Simikai). Taip, nejucia ir pamazu kitoms gildojoms perimant Gruliu pareigas, jiems tarsi ir nebeliko ka veikti. Po to prasidejo idomus dalykai – Azoriu gildija juos paskelbe uz istatymo ribu, o tu, kurie yra uz istatymo ribu, nebegina ir nebesaugo Borosu Legionas. Maza to, Orzovu gildija netgi pamegino Grulius paversti savo vergais. Tada Gruliams truko kantrybe – jie buvo ignoruojami ir isnaudojami - gildija skilo i atskirus klanus, tarp kuriu beveik nebeliko rysio. Ir klanai pradejo kersyti – puldinedavo ir plesdavo naujas teritorijas, o paskui juose gyvendavo, kol isnaudodavo visus resursus. Tada judedavo i kita vieta ir vel istorija kartodavosi. Gruliai prisieke sunaikinti civilizacijos simboli ir paskandinti ji anarchijos chaose. Tarp Gruliu gretu iprasta yra sutikti buvusiu gildijos nariu, o taip pat pabegeliu, kaliniu bei vergu, kentauru, ciklopu, milzinu, goblinu, bei vurmu. Per ilga laika susiformavo keletas didesniu klanu. Zymiausias ir itakingiausias is ju – “Degancio medzio klanas” (Burning Tree Clan). Jie stengiasi priminti visiems Gruliams, kas juos tokius padare, kam uz tai reikia kersyti ir kad socialinei visuomenei turi ateiti galas. Sio klano narius galima atskirti is specifiniu tatuiruociu. “Šašo klanas“ (Scab clan) – tai pats ziauriausias klanas, nes kiekvienas sio klano narys, vienaip ar kitaip buvo kankintas ir luosintas ivairiu visuomenes instituciju, deka ko jie kartais net nesugeba tarpusavyje bendradarbiauti. Kiek maziau yra zinomas Goro klanas (Ghor clan), pavadintas ju dvigalvio lyderio, Goro vardu. Tai labiausiai hedonistinis Gruliu klanas. Aplamai situacija kiek pasikeite Gruliams i gera, kai jiems eme vadovauti Borborygmos, didesnis ir piktesnis uz kitus vadukus, ciklopas. Jis pamegino suvienyti klanus i viena ir maziau ar daugiau jam tai pavyko. Gruliu dekas sudarytas is dvieju agresyviu spalvu – raudonos ir zalios, kas daro si deka labai nepatrauklu priesininkui, nes Gruliai jau tikrai moka kautis. Jame bene daugiausiai gyvunu kortu nei visuose kituose gildiju dekuose, o tie gyvunai – tikrai ne is paciu maziausiuju, bet tai – tik puse Gruliu stiprybes. Kita puse – auros! Deke ju tikrai nemazai, ypatingai efektingos yra „burtininku zymes“ (magemarks), kai auros saveikauja tarpusavyje, sustiprindamos viena kitos savybes. Taigi, si gildija tikrai turi potencialo ir yra nusiteikusi pasiekti savo tiksla.

Gildijos lyderis: Oficialiai, Gruliai neturi lyderio. Bet salyginai juo butu galima laikyti ciklopa Borborygmos. Jis valdo didziausia Gruliu klana ir dalyvauja didziausiuose ir svarbiausiuose Gruliu reiduose plesiant ir siaubiant naujas teritorijas, o be to - yra vienas is geriausiu Gruliu kovotoju. Gal but del to, kiti Gruliai kazkaip jo klauso..o galbut ir del to, kad pagrindines jo komandos yra “Davai, puolam juos..” ir “Davai, einam esti..” Zaidime, kai sis ciklopas isburiamas ant stalo, is dazno priesininko gali isgirsti – “O ne, tik ne jis..”, nes Borborygmos turi viena kieta savybe – kai jis padaro zala priesininkui, ant visu jusu kontroliuojamu gyvunu galima padeti po +1/+1 kaunteri, tame tarpe, aisku ir ant pacio Borborygmos, kuris ir taip yra 6/7 padaras. O padaryti zalos priesininkui jam nesukelia dideliu problemu, nes jis turi kita puikia savybe – sutrypima (trample). Na ir dar prie visu sio lyderio liaupsiu pridesiu ir tai, kad jo mana cost yra 6, o ne 8, kaip dazno, kitu gildiju lyderio.

Gildijos cempionas: Ulaštas, Neapykantos sekla (Ulasht, the Hate Seed). Tai daugiagalve legendine hidra, gyvenanti Ravnikos griuvesiuose, kuriuos kazkada apleido Gruliai. Techniskai, hidra nepriklauso klanui, bet Gruliams ji yra gyvas absoliucios destrukcijos, aklo inirsio bei visiskos anarchijos pavyzdys.

Gildijos buveine: Jokios. Kadangi Gruliai migruoja, tai jie neturi pastovios buveines. Panasiausia i galima gildijos buveine, tikriausiai butu Skargas, Šelsmo Daubos (Skarrg, the Rage Pits), rumai, kuriuos kazkada sunaikino Gruliai,  dabar ten like tik griuvesiai. Butent cia yra Borborygmos pagrindinis štabas.

Gildijos mechanika: Kraujo troskimas (Bloodthirst). Kraujo istroske gyvunai ateina i zaidima stipresni, jei per ta pati varyma priesininkui buvo daryta zala. Todel zaidziant uz Grulius, labai apsimoka burti gyvunus antroje pagrindineje fazeje (second main phase).

Gildijos magas: Sis gildmagis yra praktiskas. Jis isnaudoja raudonos magijos tiesiogine zala (direct damage) ir zalios magijos sustiprinima (pump), kaip antai uz 4 manos jis pastiprins bet kuri gyvuna +2/+2 iki varymo pabaigos, o jei dar prie tu 4 manos ir zemes korta paaukosite, tai padarys 2 zalos priesininkui.

Gruliu dekas – labai agresyvus, gyvuninis dekas ir zaisti ji reikia agresyviai. Pradzioj reikia stengtis isleisti ant stalo mazesnius gyvunus, kol bus sukaupta manos didzkiams. O jei dar ant vieno, kito mes uzkabinsime aura ar dvi, tai nugaleti tokius siaubunus kovines zalos pagalba tampa praktiskai neimanoma.  Dabar laikas Gruliu garbes lentai. Be abejones tai - „Skargo Padangiu Lauzytojas“ (Skarrgan Skybreaker). Jei sis milzinas, ateidamas i zaidima, patenkina savo kraujo troskima, tai tikrai kilnojasi dangus. Arba „Gruliu Nodorogas“ (Gruul Nodorog), kuri kartais sunkiai blokuoja du ar daugiau padaru. Taip pat nepamirskime ir labai auras dievinanciu padaru, tokiu kaip, „Gervuogynu Elemento“ (Bramble Elemental), ar „Grakstumo Kolekcionuotoja“ (Gatherer of the Graces), kuriems maza to, kad jau auros duoda papildoma efekta, bet dar ir patys turi savybiu, kurios, atsiradus aurai, atgyja ir duoda labai ivairiu ir maloniu efektu.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Background of Magic the Gathering blocks
« Atsakymas #8 Įrašytas: Lapkritis 26, 2010, 00:41 »
------------------Azoriu Senatas (Azorius Senate)------------------------------

Senatas nekencia veiksmo. Veiksmas, ju manymu – tiesus kelias i nusikaltima, netvarka ir chaosa. Senatas tiki, kad istatymai ir tu istatymu issaugojimas ir gerbimas – vienintelis budas islaikyti tvarka Ravnikoje. Tiesa, nepaminejau, kad Azoriu Senatas yra vienintele ir teiseta Ravnikos valdzia, kuri kuria ir leidzia istatymus ir priziuri, kad visi ju laikytusi. Tarp kitko, sios gildijos ikurejas – Auksciausias Teisejas, Azoras Pirmasis, kuris parase ir iformino Guildpact‘o sutarti. Azoriu Senatas glaudziai bendradarbiauja su Borosu Legionu, bei Selesnijos Konklavu, kad butu palaikoma tvarka, o Orzovu gildija jiems teikia prokuroru ir advokatu paslaugas. Senatas disponuoja didziule  riteriu ir paladinu armija, bet tikroji stiprybe slypi Azoriu maguose. Gildija sudaro daugiausia zmones, bet galima sutikti ir grifonu, sfinksu, elementalu, bei dvasiu. Alegoriskai kalbant, Senatas, kaip dazniausiai ir bet kuri kita absoliuti valdzia, yra metaforiskai hiperbolizuojamas, kaip biurokratu ir valdininku tinklas, kurie megsta vilkinti, tempti laika, apsikraudami ivairiomis proceduromis bei taisyklemis. Gildijos struktura – absoliutine monarchija, piramidinis modelis, kai daznas gildijos narys turi viena vadova ir pats vadovauja keletui pavaldiniu. Gildijos spalvos – melyna ir balta. Azoriu kortu kalades ypatumai – labai didelis kiekis skraidanciu padaru, bei gyneju (defender). Taip pat daug padaru, kurie moka manipuliuoti kitais gyvunais (tap/unap). Tai tipiska melynai spalvai. O baltos spalvos niuansas butu tikriausiai tas, kad daugumos gyvunu gynybos reiksme yra didesne, nei atakos, o taip pat - galimybe didinti ta gynyba magijos pagalba, kas daro si deka laaaabai gynybiniu.

Gildijos lyderis: Didysis Arbitras Augustinas Ketvirtasis (Grand Arbiter Augustin IV). Jis jau keleta dekadu sekmingai vadovauja gildijai. Augustinas yra aklas, kaip beje ir pats teisingumas. Zaidime Augustinas ypac efektingas, nes kaip ir Orzovu Vaiduokliu Taryba kainuoja tik 4 manos. Kaip ir dera tikram teisejui, jis atpigina baltus ir melynus burtus, kuriuos zaidziate jus ir pabrangina visus burtus, kuriuos zaidzia priesininkas.

Gildijos cempionas: Paslaptingoji Isperija (Isperia the Inscrutable). Tai praktiskai nemirtinga sfinkse, kuri kalba mislemis ir yra Azoriu lyderiu patareja. Nedaug kas yra zinoma apie ja. Netgi jos savybe zaidime yra kiek keistoka – kai ji daro zala priesininkui, ivardinkite korta. Tada priesininkas parodo savo rankoje turimas kortas. Jei tarp ju yra minetoji korta, tada galima is bibliotekos issitraukti skraidanti gyvuna ir pasiimti ji i ranka. Taigi, praktiska yra zinoti priesininko deka. Na, o nepataikius gyvuno – bent jau paziurima priesininko ranka. Dar priedo , Isperija – 3/6 skraidantis padaras.

Gildijos buveine: Pravas, Tvarkos Bokstai (Prahv, Spires of Order). Tai - marmuro ir alebastro labirintas su ilgais, aidinciais koridoriais ir celemis, isgaubtomis lubomis. Tuose koridoriuose stovi eiles tvarkingai issirikiavusiu kariu, kurie atidziai stebi visa teritorija, bet toli grazu ne kariu kardai, o galinga ju magija, is tiesu saugo Prava. Pravas buvo sunaikintas, kai i ji isireze ir sprogo, numustas angelu skraidantis laivas-tvirtove, Parhelionas.

Gildijos mechanika: Nuspejimas, prognoze (Forecast). Per savo varymo palaikymo faze (upkeep) galima naudoti nuspejima, sumokejus jo kaina. Tokiu atveju uztenka tik parodyti korta is rankos ir ivykdomas nuspejimo efektas. Tas efektas dazniausiai buna susvelnintas pacios kortos efekto variantas. Si mechanika dalinai kazkuo primena Kamigawos „splice onto arcane“ mechanika.

Gildijos magas: Si keretoja, kaip ir visi kiti gildmagiai turi dvi savybes - ji gali patapinti kitus gyvunus, bet kadangi ta moka ir daugelis kitu Azoriu padaru, tai nieko ypatinga. O va, antrasis sugebejimas yra tiesiog unikalus – viso labo tik uz 3 manos, galima nukaunterinti nurodyta aktyvuojama savybe.
Ziurint is oponento puses – zaisti pries Azorius yra labai nepatogu. Nes jie apsistato „sienomis“, o tulas „defenderis“ turi gynyba apie 4, tad ja fiziskai pramusti gali tik dideli ir stiprus gyvunai. Kol sienos laiko fronta, gildijos skraiduoliai sekmingai skabo prieso life total. Dekas nepasiduoda kontrolei – nepamirskime, melyna spalva – gimtoji. Maza to, kontrole stumia patys Azoriai, daugiausia tap/untap formatu. O gildijos mechanika leidzia suzaisti nemazai burtu pakartotinai (pvz, vienas kartas – su prognoze, kitas – naturaliu budu). Aisku, dekas nera tobulas. Jis letas, nes pirmiau reikia isstatyti apsauga, isitvirtinti, sukaupti manos rezerva, o tada jau galima spausti priesininka. Izymesnes kortos – „Atgyjancio Akmens Garguolis“ (Wakestone Gargoyle), 3/4 defender padaras tik uz 4 manos jau yra gerai, o jei jis dar turi savybe, uz 2 manos visus defenderius padaryti puolejais, tai yra tiesiog fantastiska ! Na, o kad pakelti gyneju efektyvuma, galima juos uzburti „Nuodeminguju trankytojo valia“, tai aura, kuri leidzia tapintis ir daryti tiek zalos atakuojanciam ar blokuojanciam padarui, kokia yra atakos reiksme. Gaunam nerealu combo – gynejas blokuoja padara, ir dar pablokaves, be fizines zalos, gali pasitapinti ikaldamas dar tiek pat zalos tam padarui, kuri blokuoja ! Nepamirskime ir „Pravo paladino“ , jis tiesa brangokas, bet lifelink‘as dar niekam nepamaise, o jei dar panaudosim paladino nuspejimo mechanika, tai nuo to jo verte tik kyla.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Background of Magic the Gathering blocks
« Atsakymas #9 Įrašytas: Lapkritis 27, 2010, 15:26 »
---------------------Rakdosu Kultas (The Cult of Rakdos)---------------

Rakdosu gildija yra be jokios abejones pati ziauriausia gildija Ravnikoje. Kiekvienas gildijos narys yra suinteresuotas suteikti kitam kuo daugiau skausmo ir buti kiek galima didesniu sadistu. Jums gali kilti klausimas – ka tokia ziauri gildija is viso veikia Guildpact’e ? Esme ta, kad Rakdosai nusileidzia giliau i sachtas nei bet kas kitas Ravnikoje, kur darbo salygos tikrai kenksmingos ir kasa is ten tauriuosius metalus bei brangakmenius. Taip pat, jie teikia samdiniu bei samdomu zudiku paslaugas. Sklando gandai, kad si gildija turi specialia misija - drumsti miesto tvarka, tam kad suvienytu kitas gildijas. Deja, tokia informacija yra zinoma tik gildiju lyderiams ir kai kuriems aukstiems Azoriu Senato valdininkams. Rakdosai nuozmumu prilygsta Gruliams ir ju ispuoliai gana dazni, o paskutinieji tapo tikru galvos skausmu Borosu Legiono, Vojeku policijos padalinio nariams, kurie paslutiniu metu patyre gan dideliu nuostoliu. Rakdosu teritorija giminiuojasi su Golgariais giliai pozemiuose, taip vadinamame “Pozeminiame mieste” (Undercity). Teritorijos centras – “Pragaro skyle” (Hellhole) – tai kalnas, per ilga laika iskasinetas ir isvagotas daugybe sachtu, urvu ir kavernu, kad jau tapo praktiskai tusciaviduris. Dazniausi gildijos nariai – zmones, demonai, velniai, ziurkes, goblinai, zombiai, impai, seseliai, zmogedros, drakonai. Gildijos spalvos – juoda ir raudona. Tai agresyvus ir greitas dekas, kur agresija kyla is juodosiuos magijos, o greiti priduoda raudonoji. Apstu skraidanciu padaru, burno bei removalo. Zodziu, sis dekas yra pasiruoses zaisti pries bet ka.

Gildijos lyderis: Teršėjas Rakdos (Rakdos the Defiler). Liepsnojanti pabaisa, demonas, kurio kilme yra zinoma tikriausiai tik jam paciam. Per daugeli metu, valdant Rakdos, gildijos nariu skaicius praktiskai nepadidejo...visa tai deka didelio gildijos nariu mirtingumo. Rakdos turi nemazai vardu atmainu – Pavergejas, Demonu dievas,  Ziurkiu karalius ir pan. Demonas didziaja laiko dali lindi savo buveineje, kur rengia kruvinus karnavalus, bet kartais pasirodo mieste ir tada liejasi kraujas. Kalbant apie sio siaubingo padaro korta, tai pasakysiu kad jo savybes ir charakteristikos uzima kvapa – ten tiek destrukcijos! Pameginkite isivaizduoti 6 manos kainuojanti, legendini 7/6 padara, kuris skraido ir turi sutrypima (trample). Bet tai dar butu nieko! Kai jis pradeda atakuoti, jus privalote paaukoti puse savo ne demonisku permanentu (tai viskas, kas yra ant stalo: zemes, enchantment‘ai, gyvunai, auros, artefaktai, etc.) suapvaline i didziaja puse. Kai padaras daro zala (kas jam labai lengvai gaunasi deka flying, o ypac trampe savybes), ta pati turi padaryti ir priesininkas. Paprastai, jei jau Rakdos pradeda siausti, tai partija baigiasi per keleta varymu. Be to kortos labai grazus artas.

Gildijos cempionas: Kruvinoji Ragana Lyzolda (Lyzolda the Blood Witch). Ravnikos noveleje ji kazkodel buvo vadinama Izolda. Ragana kartkartem priziuri ir kuruoja gildijos reikalus, kai pats Rakdos tuno hibernacijos kameroje, savo pilies lavos duobeje. Ji taip pat daznai rengia kruvinuosius vakarelius Rakdos pilyje ir buna ju seimininke (mistress). Lyzolda garseja savo ziaurumu ir kruvinomis aukojimo ceremonijomis.

Gildijos buveine: Riks Madi, Pozeminiai rumai (Rix Maadi the Dungeon Palace). Tai groteskiska pilis, apsupta lavos ir magmos telkiniu, kurioje ir gyvena pats demoniskasis gildijos seimininkas. Labai nedaugelis yra mates Riks Madi is vidaus, o tie „laimingieji“, kurie is ten sugrizo gyvi, buvo traumuoti psichiskai ir nesugebejo risliai paaiskinti to, ka ten regejo. Jei Azoriu Pravas yra pati salciausia vieta Ravnikoje, tai Riks Madi – be abejones yra pati karsciausia.

Gildijos mechanika: Apsedimas, Beatodairiskumas (Hell-bent). Jei iprastai magijoje, kortu rankoje turejimas reiskia privaluma, tai Rakdosams cia yra minusas. Si savybe pradeda veikti tada, kai zaidejas rankoje nebeturi kortu. Tad yra tikslas, jas kuo greiciau panaudoti ir istustinti ranka.
Gildijos magas: Sis magas yra agresyvus ir pavojingas tiek puolime, tiek gynyboje. Jo burtai kainuoja 4 manos. Uz sia kaina jis gali bet kuriam gyvunui padaryti -2/-2, arba iskereti 2/1 goblina su greicio savybe (haste), kuris isnyks turno pabaigoje. Plius, pirmoji savybe, dar reikalauja ir ismesti korta i kapines, taigi taip magas padeda greiciau pasiekti hell-bent‘a.

Rakdosu dekas – labai gerai subalansuotas ir stiprus, kaip beje ir turetu buti raudonas/juodas dekas. Deka burno/removal kombinacijos, jie nebijo dideliu prieso padaru, pakankamas kiekis skraidanciu gyvunu uztikrina, kad priesas bus reguliariai atakuojamas. O visa kruva kortu, bei padaru savybiu, kurios padeda papildomai atsikratyti kortu rankoje, tik pagreitina finala, kai ima veikti apsedimas (hell-bent). Kai kurios kortos yra stebetinai efektyvios, pvz  Apsnudes Molochas (molochas – tai Australijos driezo rusis – aut. past.) (Torpid Moloch) – 3/2 gynejas tik uz 1 manos! O paaukojus 3 zemes (nereali kaina, jei nuosirdziai) , jis tampa anaiptol neapsnudes ir geba atakuoti! Demoniskasis Juokdarys (Demon‘s Jester). 2/2 skraidantis padaras jau savaime yra geras, bet kai isijungia apsedimo savybe ir padaras patampa 4/3, staiga visiem palieka labai nejuokinga, na gal isskyrus padaro turetojui. Rakdosu Spjaudalius (Rakdos Ickspiter) – sis mazas, bet bjaurus padarelis, sugeba spjaudyti i bet kuri padara, vien tik pasitapindamas, daro 1 zalos tam padarui ir dar 1 zalos – to padaro savininkui. As net neminesiu tiesiogines zalos, bei removalo kortu, nes deke ju yra DAUG!
Kaip matome, si kalade tikrai gerai pakaustyta, bet ji nera tobula. Gyvunai cia, kad ir turintys geru savybiu, bet yra mazi (na, gal isskyrus pati Rakdosa), nemazai savybiu, kad jas aktyvuoti, reikia uzmoketi gera kaina (gyvunu aukojimas, dideli manos kiekio reikalavimai, saves zalojimas), taip pat priesininkas, matydamas jusu tuscia ranka gali buti ramus, kad jus netiketai jam neteksite i veida kokio klastingo instant‘o. Kalades testavimai taip pat irode, kad Rakdos dekas – geras, bet neabsoliutus.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Re: Background of Ravnica
« Atsakymas #10 Įrašytas: Gruodis 01, 2010, 01:10 »
----------------------Simiku Kombinatas (Simic Combine)-------------------

Kaip ir Selesnijos Konklavo, Simiku gildijos role buvo stebeti naturalia Ravnikos ekosistema ir apsaugoti nuo isnykimo visas gyvybes formas. Kadangi miestas pletesi, tai laukinei gamtai bujoti vietos praktiskai nebeliko, kas reiske, kad Simikai smarkiai susimove. Tada Kombinatas nutare “patobulinti” tai kas dar liko…neziurint i tai, ar tos likusios gyvybes formos to norejo, ar ne. Jie pradejo isvedineti naujas, kartais net bauginancias gyvunu rusis, kurios ne tik galejo laisvai gyventi dabartiniame pasaulyje, bet ir klesteti gelzbetoninese Ravnikos dziunglese. Savo eksperimentais ir potraukiu moksliniams isradimams, Simikai yra kazkuo panasus i Izetus, tik ne technine , o biologine prasme. Butent Simikams priklauso nemazai medicininiu pasiekimu, kurie i gera pakeite Ravnikos gyventoju gyvenima, nors iki siol dar daugelis i juos ziuri kaip i siaubingu mutantu kurejus. Gildijos struktura kazkuo primena kolegijos, laboratorijos ir zoologijos sodo misini. Ilga laika gildijoje buvo nubrezta ryski riba tarp eksperimentiniu objektu ir tyreju, bet paskutiniu metu ta riba labai sunyko. Gildijos tikslas yra padaryti kiekviena gyva padara “geresniu” ir tobulinti tol, kol nebus sukurtas “tobulas organizmas”. Kad pasiektu tai, jie nevengia eksperimentuoti netgi su savimi. Zymiausias Simiku kurinys – citoplastai (cytoplasts). Tai – biomagiskas isradimas, kurio autorius yra Simiku gildijos lyderis Momiras Vigas. Citoplastai yra mazos, gyvo audinio daleles, primenancios melsvai zalsvas globules ar skyscio laselius. Jose yra genetine informacija, kuri gali buti perduota kontakto su nesiotoju metu. Pvz, jeigu citoplasta, kuriame yra milzino genetinis kodas implantuoti paprastam zmogui, tai pastarajam zymiai padideja fizine jega. Taip pat citoplastai ne tik geba perduoti genus, bet ir juos priimti is savo nesiotojo. Ankstesniu versiju citoplastai buvo implantuojami chirurginiu budu, pasitelkiant magija. Naujos versijos citoplastams susiliejimui uztenka paprasto kontakto. Tarp gildijos nariu daznai galime pastebeti zmones, tamsiuosius elfus, baziliskus, dreikus, elementus, fejas, saprolingus, bei trolius. Neretas ju buna “pagerintas” genetiskai, citoplastu pagalba. Gildijos spalvos – zalia ir melyna. Zalia spalva, kaip visada – aprupina deka gyvunais genetiniams eksperimentams, o melyna duoda valios kontrolei, nors labiau Simiku dekas yra laikomas kaip aggro.

Gildijos lyderis: Simiku Aiskeregys, Momiras Vigas. Aisku, “aiskeregys” cia minimas netikraja prasme, nes Momiras kazkokiu atgamtiniu galiu neturejo ir ateities spet nemokejo, bet savo darbe, jis labiau pasikliaudavo intuicija, nei mokslinemis ziniomis ir tai pasiteisindavo. To pavyzdys -  citoplastai, zymiausias jo atradimas. Vigas – paskutinis palikuonis saltos ir ziaurios elfu rases, kuri buvo isnaikinta elfu karo metu, dar pries Guildpact’o pasirasyma.

Gildijos cempionas: Projektas “Krajus”. Tai pats slapciausias Momiro Vigo eksperimentas. Krajus – siaubingas beformis mutantas, sudarytas is smegenu indo ir daugybes ivariu gyvybes formu citoplastu. Tam, kad ji aktyvuoti, buvo reikalingas drakono nugaros smegenu skystis. Vigas jo gavo ir aktyvavo mutanta. Tada uzsisuko idomus dalykai – Momira nuzude Agrusas Kosas is Borosu Legiono, Vojeku policijos padalinio, o likes be savo vedlio, Krajus pasidave savo instinktams ir issliauze i miesta, kur pradejo siaubti viska is eiles. Kadangi jis buvo sudarytas is daugybes citoplastu, jis pradejo traukti i save likusius kitus citoplastus, taip plesydmas, zalodamas ir zudydamas visus , kam tie citoplastai buvo implantuoti. Kiekvienas citoplastas Ravnikoje atplyso nuo savo nesiotojo ir nusliauze link Krajaus ir jis juos visus absorbavo. Deka to jis tapo toks didelis, kad visa Simiku buveine, Novidzenas, tapo Krajaus galva. I siautejanti mieste Kraju atikreipe demesi , taip pat jame siautejes demonas Rakdos. Ivyko kova, ko pasekoje Krajus absorbavo i save ir Rakdosa, taip sukeldamas jam komos busena, nors demono esybes jam paciam buvo per daug ir jis sustingo be gyvybes zenklu. Veliau jo kuna dalimis suskaide ir isnesiojo “tyleniai” (paslaptingi, tylus, sklendziantys oru, Selesnijos Konklavo tarnai, baltais gobtuvais).

Gildijos buveine: Novidzenas, Progreso sirdis (Novijen, Heart of Progress). Tai keistas gyvo organizmo ir akmens darinys, kabantis ant storu bambagysliu, visiskai izoliuotas nuo kitu pastatu. Butent cia vykdavo patys slapciausi Simiku biologiniai projektai.

Gildijos mechanika: Skiepai (Graft). Gyvunai su skiepais paprastai yra 0/0, bet ateidami i zaidima , jie atsinesa su savim tam tikra kieki +1/+1 kaunteriu. Pvz, padaras su reiksme “Skiepai 2” atsinesa 2 kaunterius ir yra laikomas 2/2 gyvunu. Bet cia dar ne viskas. Kai ant stalo ateina bet kuris kitas padaras, gyvunas su skiepais, gali jam padovanoti viena +1/+1 kaunteri (jis tarsi atiduoda dalele saves, savo genetines informacijos ir iskiepija ja kitam, deka citoplastu). Skiepu deka, velai i zaidima atejes silpnas padaras , gali buti sustiprintas net keletos padaru deka, kas daro sia mechanika labai patrauklia ir lankscia.

Gildijos magas: Sis, pusiau kibernetinis padaras moka tiesiog nepakartojamu savybiu, kas daro ji viena is mano megstamiausiu magu. Jis gali perkelti nuo vieno padaro kitam +1/+1 kaunteri ir visa tai jis daro TIK uz 2 manos. Maza to, jis uz ta pacia kaina gali nuo vieno padaro kitam perkelti ir auras. Ir ne tik nuo padaro. Jei aura uzdeta pvz ant land’o, jis aura ramiai gali perkelti kitur, ten kur reikia. Svarbi salyga – tiek perkeliami kaunteriai, tiek auros, turi priklausyti tam paciam permanentu savininkui, kas reiskia, kad magas daro savo darba arba jums, arba priesininkui.

Epilogas. Daug padaru, lanksti gildijos mechanika, daline kontrole daro Simiku deka labai patrauklu ir pavojinga. Vienas is minusu , manau butu deko letumas. Nes padarai, kad ir geri, bet brangus (sioje kolekcijoje yra gyvuliuku ir uz 7 manos). Jei Simikams leidziama issipletoti, ant stalo atsiranda padaru, apaugusiu citoplastais, kurie vieni kitus papildo. O tada jau sulaikyti tokia mutantu armija yra labai sunku. Is unikaliu mutantu paminekime Simiku Nariuotaji Kirmina (Simic Ragworm), tai 3/3 padaras uz 4 manos, kuris gali atsitapinti tik uz viena melynos manos – nepavargstantis karys, kone su “vigilante” savybe. Kaladeje yra netgi 3 Hidroponai (Vigean Hydropon) – tai didziuliai grybai, ant kuriu auginami citoplastai. Jei neatakuoja ir nesigina, bet naujai ateinancius padarys apdovanoja +1/+1 kaunteriais. Helio Ciurksline Patranka (Helium Squirter), padaras ne tik sugebantis pakelti save i ora, bet ir bet kuri, kas turi ant saves +1/+1 kaunteriu. Plaksmanta (Plaxmanta), 2 manos kainuojantis 2/2 padaras, kuris gali ne tik ateiti i zaidima netiketai (netgi per priesininko varyma), bet ir atejimo metu apsaugoti bet kuri kita gyvuna nuo burtu ir savybiu atakos. Gaila, kad i si temini deka nieka neidejo Simiku Dangaus Rijiko (Simic Sky Swallower), dar pagarbiai mtg zaideju vadinamo “esesininku” – tai zymiai pagerintas paprastojo Dangaus Rijiko variantas. Bet, tenka pripazinti, kad ir be tokio klaikaus monstro, Simiku Mutologijos dekas yra tikrai geras ir pavykes.

Tai buvo paskutines gildijos aprasymas. Tikiuosi, kad kai kam tai buvo naudinga, kai kam galbut netgi patiko suzinoti siek tiek daugiau nei slepia kortos. Galbut dabar, zaidziant uz viena ar kita gildija, si informacija pades labiau isijausti i vaidmeni, kitu kampu pazvelgti i visa zaidima. Sekantis mano projektas bus kada nors aprasyti Kamigawos, arba Laiko Spirales (Time Spiral) bloko teminius dekus. O dabar manau, galima tema rakinti. Aciu uz demesi.

Nostro.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...