Autorius Tema: Dragon's Maze [DGM]  (Skaityta 16454 kartus)

Xemnon

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 656
Re: Dragon's Maze [DGM]
« Atsakymas #15 Įrašytas: Kovas 24, 2013, 10:47 »
Kad T2 pamatysim sita grazuoli tai no doubt about it, Azorius Charm is a fucking joke, pries ji. Ir enigma, prisimink kad RG turi Kessig Wolf Run, tad jam trample duoti nera problema, ir siaip nu ok puls kas turna, bet jis turi vigilance tad ramia galva ir blockuot gales :)
ϕyrexian ϕanatic

Xemnon

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 656
Re: Dragon's Maze [DGM]
« Atsakymas #16 Įrašytas: Kovas 24, 2013, 12:53 »
Plius katik prisiminiau dideli zalia ir kvaila padara kuris nutaikytas pries tam tikra archetype'a irgi - Thragtusk jis mato tons of play, kodel sitas nebus playable, I see no clue.
ϕyrexian ϕanatic

Animagne

  • Peasant
  • *
  • Įrašai: 21
Re: Dragon's Maze [DGM]
« Atsakymas #17 Įrašytas: Kovas 24, 2013, 19:32 »
Thragtusk žymiai mažiau naudojamas, nes atsirado Skullcrack  (žiūriu gana daug GP, SCGOpen nuo PT Gatecrash, kai vėl pradėjau žaisti magicą ir kai T2 meta kardinaliai pasikeitė). Bet Thragtusk yra pagrindinis Restoration Angel targetas ir puikiai tinka į visus midrange ir control deckus dėl card advantage (kitaip sakant stori Kitchen Finks, kurie kartais gali būti ir kaip finisheris panaudoti, ne tik prieš aggro stabilizavimuisi).

Šitas gi - kainuoja 6 manos. Aggro finisheriai baigiasi ties 3 (Boros Reckoner, Frontline Medic), rečiau ties 4 (Falkenrath Aristocrat, Hellrider). Ar jis gali laimėti, kai priešas stabilizavosi? Taip, bet tokiu atveju priešininkas turi tikriausiai daugiau creatures ar panašiai ir bloodrushas ar burnas suveiktų greičiau.

Midrange/Control? Restoration Angel nieko nedaro su Ruric Thar. Jis kainuoja 6 manos vietoj 5 (žymiai didesnis skirtumas, nei tarp 5 ir 4, kai tokia agresyvi meta) ir dar reikia laukti turną, kad kažką padarytų (priešingai nei Thundermaw Hellkite ar Aurelia, the Warleader (kuri yra vienareikšmiškai stipresnė T2 ir tai mažai naudojama, jos kaina jau pusiau krito)) ar neduoda card advantage, priešingai nei Thragtusk, Olivia Voldaren, Prime Speaker Zegana ar Angel of Serenity.

Reanimuoti jį? Craterhoof Behemoth laimi greičiau ir su didesne tikimybe. Angel of Glory's Rise vėl gi didesnį board presence ir card advantage duoda.

Disclaimer - jeigu eternal yra "all about combo" ir limited yra "all about removal and bombs", tai constructed yra "all about card advantage" ir Reach bei Vigilance yra vos ne beverčiai keliant value didelėms bomboms, o kiti 2 abilities arba kenkia vien žaidėjui išcastinusiam jį, ar abiem. Ar jis bus žaidžiamas casual ar tier 2 deckuose? Žinoma. Bet tokiu atveju bandyti žaisti galima ir Skarrg Goliath. Tas bent trample turi ir gali būti bloodrushintas tuo pačiu turnu, kai Ruric Thar (privalomai) pultų.

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Re: Dragon's Maze [DGM]
« Atsakymas #18 Įrašytas: Kovas 24, 2013, 19:48 »
Animagne, juokingas man tas tavo postas biškį. Aš neabejoju, kad daug išmanai apie dabartinį metagame, bet gal nereiktų skubintis daryt išvadų apie "bus/nebus žaidžiama", kai iš viso Dragon's Maze pamatei tik vieną kortą? Ar čia kažkoks kitas "elitas" taip pasakė ir dabar visi kiti iš paskos kaip papūgos?
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.

Animagne

  • Peasant
  • *
  • Įrašai: 21
Re: Dragon's Maze [DGM]
« Atsakymas #19 Įrašytas: Kovas 24, 2013, 22:33 »
Na net ir profesionalai apsirinka ir praleidžia tokias bombas kaip goyfai pro šalį. Vis dėl to wizardai turi tendenciją, kad vienas blockas būna salyginai stiprus, kitas silpnas. Gal innistrad block nėra žymiai silpnesnis už scars of mirrodin blocką (pagal mane mirrodin, ravniva, lorwyn, shards, vėl mirrodin ir vėl ravnica yra tie "stiprieji" blockai nuo moderno pradžios ir tai praktiškai gaunasi kas antrą (jeigu shadowmoor skaičiuojamas kaip atskiras blockas)), bet kai kurios scars'ų kortos dominavo daugumoje archetipų (pavyzdžiui birthing pod, green sun zenith) ir dažniausiai didžiausias (kuris būna pirmas) setas iš blocko viską pakeičia. Išsirotavus scarsams, metagame paliko šiek tiek chaose - išsirotavo stipresnis blokas, o naujas setas nebuvo toks stiprus, kad pats vienas pakeistų metagame ir be to moderno sezonas buvo. Bet gatecrashas savo kortų power lygiu būtų galėjęs taip pakeisti metagame, jei būtų išėjęs pirmas. Nors ir žinom tik 2 naujas kortas, Dragon Maze bus mažas setas, taigi ir pasikeitimai nebus itin dideli dabartiniams archetipams (o nauji archetipai atsiras tikriausiai dėl kokių nors synergy, combo, o ne dėl storų padarų).

Vien dėl greičio ir dabartinio storų padarų pasirinkimo competitive deckams (kuriuos daugiau ar mažiau paminėjau praeitam poste), tai yra timmy korta. Ar jis stiprus? Taip. Ar gali laimėti žaidimą? Taip. Ar jis kainuoja daug manos, nieko nedaro pirmu turnu (nebent tampa lava axe) ir jo abiličiai arba vanilla arba kažkuo kenkia jį žaidžiančiam playeriui? Taip, taip, taip ir taip. Bet OP? Jace, the Mind Sculptor yra OP, Umezawa's Jitte yra OP, Boros Reckoner formate su Azorius Charm ir Boros Charm ir shocklandais ar turn 2 vienas ar du Burning-Tree Emissary į Flinthoof Boar yra beveik OP. Praktiškai vanilla 6/6 yra normalu. Norint pamatyti kažką OP pakeiskit vigilance į haste. Nesakau, kad jis negali būti sideboard korta, nes beveik garantuoju, kad moderne jis side bus, bet tokios brangios (cmc) kortos yra mažiau tikėtinos kaip sideboard choice ir apie T2 sideboardus dar per anksti spręsti (nes jie greičiau keičiasi), priešingai nei apie maindeckus. Visa jo problema, kad priešininkas, jeigu stalas nėra pas jį tuščias (kas reiškia kad ir taip galima laimėti su bet kokiu haste ar dar kuo nors) turi daug laisvės aplink jį žaisti (removinti ir pasiimti 6 žalos, blockinti sekantį turną su thragtusku +1 ar vienu reckoneriu (ar dar blogiau - dviem)) ir vien dėl to attacks each turn if able priverčia laikytis kokį bloodrushą, išsimesti wolf run'ą ir t.t. Tai labai jaučiasi win more, o win more visada yra kažkas timmy o ne spike.

Va commanderyj tai kitas reikalas. Legendary keliaspalvių agresyvių creatures visada reikia.
O kitų žmonių nuomones, kol setas visas neišspoilintas ir nepradedu ruoštis limited sezonui niekada neieškodavau skaityti, bet vertinti ir diskutuoti kortas argumentuotai (vietoj skundimosi apie OP) gali visi (na bent jau žaidžiantys ar bent jau besidomintys tuo formatus apie kurį yra kalbama, apie eternal formatus nediskutuočiau).

P.S. na galima daryti GR (timmy) rampą. T1: Mana dork, T2: Mana dork/ Farseek ir Cavern of Souls ant warrior, T3: Wolfir Silverheart, T4: Ruric Thar ir tikėtis kad 2 storų creatures užteks atsiginti nuo atbėgančio lethal indestructable naya blitz damage :).

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Re: Dragon's Maze [DGM]
« Atsakymas #20 Įrašytas: Kovas 24, 2013, 23:57 »
Nu ok, jei jau čia tokia useless korta, tai ar reikėjo tiek daug postringauti apie istoriją ir OP kortas? :D Tiesiog skip/ignore ir laukiam kitų kortų.
Man iš principo juokingas būna standard žaidėjų "rant'as" apie naujas kortas. Tipo, "oi koks brangus, kodėl ta ability, o ne kita, kodėl tokios spalvos, t.t.". Turbūt wizardai turėtų padaryt Phyrexian Obliterator ir Baneslayer Angel mixą su Thragtusk'o costu, dar kokiu hexproof ir kai papuola ateina du angelai? Ai, dar kai ateina reikia lifegain ar kokio kito uber efekto, nes reikia targeto Restoration Angel :D Tada visi būtų baisiai patenkinti, 9 iš 10 dekų žaistų tą kortą ir būtų shitload of mirror machups. Tiesiog pripratot(-om) prie gero. Kaip gi mes vargšai be tokių gerų kortų, kur reikia 0 galvojimo, tiesiog žaidi ir laimi.
tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.

Animagne

  • Peasant
  • *
  • Įrašai: 21
Re: Dragon's Maze [DGM]
« Atsakymas #21 Įrašytas: Kovas 25, 2013, 00:38 »
Jeigu kas antras žmogus nerašytų OP (ir nekalbu vien apie šitą forumą) , nebūtų korta pirma iš 10 ciklo (taigi jas verta diskutuoti, nes vien tas ciklas sudaro penktadalį seto rares), kurios tikriausiai bus pagrindinės Dragon Maze kortos, ir jai nereikėtų 0 galvojimo (pasilaikysiu 1 bloodrushą po šito, kad gaučiau 2 for 1 nesiskaito kaip daugiau nei 0 galvojimo), nereikėtų rantinti. Tai nėra visiškai useless korta, dėl to parašiau savo nuomonę apie jį ir, kadangi skyrėsi nuomonė apie konkretų formatą, argumentavau tikėtinu to formato metagame (jeigu nebūtų gatecrasho ar netgi creature type būtų kitas (beast, shaman, jau nekalbu apie human), jis būtų tikrai žaidžiamas). Man kaip tik patinka tokios kortos kaip Restoration Angel ar Boros Reckoner, kurios būtų ir pakankamai stiprios pačios vienos, bet turi ir labai gražių synergies. O čia gi... kokia gildija, toks ir champion. Tikiuosi boros'ai kažka geresnio gaus. Na ir tiesiog žiūrint magicą per daug laisvo laiko yra (nors čia tikrai ganėtinai trumpa kortos analizė, palyginus ką galima būtų pasakyti apie įdomesnes kortas).

TomasKJ

  • Apprentice
  • **
  • Įrašai: 197
Re: Dragon's Maze [DGM]
« Atsakymas #22 Įrašytas: Kovas 25, 2013, 13:11 »
Citata iš: "Animagne"
Tikiuosi boros'ai kažka geresnio gaus.
Aurelia su annihilator 5 butu pats tas speju? Ai ne, RRWW per daug nesplashinama.. ;/

Beja, nesiveliant i tuos busimos meta game kosminius svaiciojimus, manau kiekvienam zmogui ar zmoniu grupei yra savas "OP" ivertinimas. Palygink Ruination Wurm ir sia nauja korta apie kuria cia tiek diskusijama ir pasakyk kad ji nera OP.

p.s.
Citata iš: "Animagne"
Na ir tiesiog žiūrint magicą per daug laisvo laiko yra (nors čia tikrai ganėtinai trumpa kortos analizė, palyginus ką galima būtų pasakyti apie įdomesnes kortas).
Labai abejoju kad daug si topika skaitanciu zmoniu noretu pamatyti tavo ta ilgaja sios kortos analizes versija. :)
Reading your mind is not cheating..

Simuck

  • Administrator
  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2028
    • hmpg.net
Re: Dragon's Maze [DGM]
« Atsakymas #23 Įrašytas: Kovas 26, 2013, 21:43 »
Oficialus treileris

tomorrow [tə'mɔrəu] (n) - a mystical land where 99% of all human productivity, motivation and achievement is stored.