Penktadienį kaip ir planuota, mėginome atlikti eksperimentą RPG stilium. Pagalvojau, kad reikėtų bent trumpai papasakoti apie tai kas buvo ir gal žaidžiusieji papasakos iš savo pozicijos.
Lošėm 7 žaidėjai + GM. Istorija labai paprasta - iš kalėjimo pabėga trys nutiestieji - Maroom, Tomas C. ir Gintaras. Bėgdami paima įkaitu kalėjimo sargą Karoliuką ir vėliau ne vietoj atsiradusį advokatą Justą. Besprunkant mašinoje baigiasi degalai ir prasideda didžiulė audra. Tolumoje pamato šviesą ir priėję randą sodybėlę kurioje gyvena du senukai - Povilas ir Žydrė. Prasideda žaidimas.
Veikėjai turi patys nuspręsti ką daryti, kaip elgtis ir kuom pasitikėti ir kuom ne. Kiekvienas turėjo savo motyvus, savo įsitikinimus ar paslaptis. Buvo visiška veiksmų laisvė ir pilna vietos improvizacijai. Veiksmas vyko tik viename name, todėl visi turėjo truputi kitaip galvoti nei visada.
Kaip elgtis sprendė patys žaidėjai, o šioje vietoje manęs jie nenuvylė, nes tikrai nei vienas labai nesedėjo tylėdamas, o visi mėgino tiek sugalvoti ką daryti toliau - ar žudyti įkaitus ar bėgti nuo policijos ar pasiduoti ar ką nors gelbėti, tiek kūrė slaptus aliancus su kitais personažais ar galvojo įvairias sąmokslo teorijas.
Reziume gavosi labai įdomus dalykas, kada vieni išeina iš kambario ir kurią planą A, o kambaryje likusieji pradeda planą B ir galų gale matosi kaip viskas susiklosto į viena paveikslą. Vienas sunkumas yra tai, kad labai sunku sugaudyti visą informaciją, nes vienu metu paraleliai vyksta keletas veiksmų.
Žaidimas baigėsi tuom, kad Povilas sukūrė planą kaip išprašyti nusikaltėlius iš jo namų ir grąžinti į kalėjimą. Karoliukas su Justu įkalbėjo vieną nuteistąjį pasiduoti ir jam padėti, suverčiant kaltę kitiems. Patys išsilaisvinę sutramdė pasilikusi name nuteistąjį ir viskas baigėsi be kraujo praliejimo. O galėjo ir kitaip ....
Tai va toks tas projektas buvo, ar pavyko ar ne spręsti jums. Iš savo pusės įžvelgiu tokius dalykus, kad
- Praktiškai reikalingas 2 GM nes vienam yra daug informacijos per skirtingas patalpas, taigi galima ir praleisti kažką
- Labai svarbu kad žaidėjai įsijaustu į savo vaidmenis, kadangi nėra labai už ko daugiau užsikabinti žaidžiant - ir mano galva, kad jiems pavyko tą padaryti.
o daugiau, matysim, ar ateityje bus kažkas panašaus priklausys nuo žmonių