Ziekit, man tokia mintis shove galvon - kaip zinia, mes visi kartais gaunam nauju geimu ir atsinesam juos i klaba. Kaip antai visai nesenei isplaytestinom "Dominion" pvz...taigis, kai kurie zaidimai turi gan stipru background story, ar siaip bent jau sioki toki flavor'a, kuri zinant gaunasi visai faina zaist zaidima, gali daugiau isijausti i turini ir tampi tarsi tos istorijos dalis, kurejas ar vykdytojas...kaip antai, pvz magijos kortos, atrodytu tik pavekseliai ir aprasymas ka daro korta, o realiai po tuo slypi istisas pasaulis, nes daznai magijos setus daro pagal noveles. Tai man kilo mintis , noriu jusu nuomones, kaip geriau - ar pristatant nauja geima, tiesiog pries zaidziant papasakoti kazka apie geima, ar pvz cia parasyti review, kuriame bus nurodomas jei yra storylainas, pagrindiniai zaidimo mechanikos principai, pliusai ir minusai...nes nauju geimu i kluba zada atsirasti greit, plius baige Kamigawa, imsimes Ravnicos, o ten labai fainas backgroundas yra...nes juk , nemazai zaideju gali net neisivaizduot apie buna geimai, kol neisbando realiai, kaip tas pats "Dominionas ", Simas netiketai atsinese nieko nesakes i kluba ji, o mes netiketai ji ismeginom ir likom patenkinti. Kaip sakiau, jei bus dauguma norinciu, galesiu parasyti review ( it koks Tomas Vassel'as ). Nes realiai, tie kas nesudalyvaus pre-relyze, bent jau tures supratima apie ka yra nauji zaidai.