Apie tą žaidimą jau anksčiau girdėjau ir kaip nerealiai renka valiutą kickstarteryje. Tačiau vien iš trailerio ir gražių jpg sunku buvo susidaryti nuomonę apie žaidimą. Galiausiai nepatingėjau ir pradėjau žiūrėti įvairias išankstines apžvalgas, kaip žaidžiasi ir pan. Tai buvau maloniai nustebintas. Susidariau nuomonę, kad žaidime reikia priimti daug sprendimų, kas turbūt prideda emociją ką kūrėjai ir nori labai pabrėžti. Tenka spręsti ką daryti keliaujant per vadinamą world map'ą, nes susiduri su netikėtumais, tenka taip pat strateguoti ką daryti kai sutinki priešiukus konkrečiose vietovėse. Pats vadinamasis deck builkdingas irgi toks savotiškas. Pagrinde naudoji trijų skirtingų rūšių "resursus" pagal situaciją. Aišku yra įvairūs text abilities. Kadangi legacy tipo žaidimas, tai plėšom vokus ir vis kažkas naujo ir nematyto, naujos vietovės, daiktai ir t.t. Kas man patiko, kad labai tematiškai padarytos vietovės. Nueini į kokią biblioteką, ten pasitinka bibliotekininkas, gali išsirinkt knyga kokią paskaityt ir pan. Žodžiu daug stuff tam žaidime. Ir jei Gintaras yra prieš sisteminius žaidimus, tai aš kaip tik už tokius esu labiau. Iš šalies pažiūrėjus tikrai šiek tiek primena kokius mansionus, tamsu, niūru, visokios baimės. O aš galvojau, kad būna ir šviesių sapnų
Suma sumarum, jei Simai pasiimsi tą geimą manau neprašausi. Now go and back for it