Nu va, pabandėm žaidimą - įspūdis - OSOM
Veiksmo tikrai daug, misijos slaptos, tad reikia jas suderinti su esamu veiksmu kol įvyks finalas. Kovos sistema tikrai įdomi ir gan paprasta. Saurono bei herojų veiksmai skirtingi. Veikėjai šiokį tokį tobulinimą turi - maks 2 reikšmėm nuo esamos savybės reikšmės - tarkim stength 5, tai max gali užsikelti iki 7. Atrodo, jau viską įvykdei misijai išpildyti, bet reikia išlaikyti esamą situaciją iki finalo - kuri gali ir pasikeisti į blogąją pusę.
Herojai gali vykdyti savo specifinius bei kitus Encouter metu gautus questus.
Trumpai tiek, nes jau tiek visko galvoj, kad sunku ir viską besudėlioti
Šiap už WoW man labiau patiko savo kovos sistema bei visokių veiksmų galimybe - herojai gali judėti kortų pagalba neribotai, kol jos baigiasi rankoje
Sauron gali judinti savo monstrus, kurių žetonai yra užversti ir parenkami random iš atitinkamų vietovių krūvelės (60% su monstru, 40 % tušti - tad herojus nežino ar mūšis įvyks atvykus į vieną ar kitą vietą), bei savo pakalikus (Minions). Sauron taip gali pagydyti savo pakalikus (minions), nes jų damage pasilieka po mūšių.
Mūšio sistema:
Herojus turi savo rankose tam tikrą skaičių kortų (nelimituojama) bei priklausomai nuo savo Agility savybės reikšmės dar gali papildomai pasipildyti savo ranką kortomis tiek kiek leidžia savybės reikšmė. jei nepapsipildoma, tada kiekvienas Agility savybės taškas papilduomai duoa +1 prie Strength reikšmės.
Sauron priklausomai nuo monstro ar Minion savybių traukia kortas iš atitinkamų deckų pagal monstrų ar minion rasę - (vieni labiau patyrę Melee, kiti Ranged atakoms)
Tada prasideda mūšis, kiekvienas pasirenka po atakos kortą ir ją padeda užverstą, tada abu jas atverčia kartu ir resolvina visus įvykius - damage, defence, special card abilities, etc. Gali būti taip, kad darb sužaista korta, kitame rounde suteiks papildomą bonusą - tarkim jei kitame rounde priešininkas sužais melee kortą, tada jo korta yra atšaukiama - taip pastreteguojama, kad priešininkas nežaistų atitinkamos tipo kortos ir pan - tikrai fun ir įdomi sistema. Kiekvienas priešininkas turi savo strength atributą, o kiekviena korta turi strength vertę, tas žaisdamas negali viršyti savo strength, tad jei tavo strength 5, tai gali sužaisti kortas, kurių vertė 2, 2, 1 poto visos kitos kortos bus atšaukiamos, nes kaitosi, kad išeikvojai savo jėgas, tad priešininkas poto dar turėdamas jėgos gali daryti galingas atakas ir padaryti nemažai damage. O kaip skaičiuojamas damage? ogi labai paprastai, kortos iš life pool atitinkamas kiekis pagal tai kiek damage padarė yra perkeliamaos į damage poolą, taip pat galima nusimesti kortas į damage pool'ą ir iš rankos. Poto vėliau darant Rest Action, galima pasigydyti ar atgauti jėgas panaudotas mūšyje ar keliaujant, nes tokios kortos dedamos į rest pool'ą. jei žaidimno metu žaidėjas nebeturi kortų life pool'e ir rankose tada jis miršta.
Skirtingi kortų dekai kiekviena herojui (Mūšiams bei movementui (kalnai, upės, laukai bei miškai)
Skirtingi Questai herojams
Skirtingi Encouter deckai priklausomai nuo to, kuriose žemėse yra herojus
Sauron gali korumpuoti herojus (uždėti limitą favor žetonams, maks kortų kiekis rankoje, etc)
Skirtingi Event deckai priklausomai nuo Strory line. 4 skirtingi counteriai, kurie skirtingai juda link Finale taško arba jei trys Saurono counteriukai peržengia specialią žymę Story Linijone (line) automatiškai vyksta finalas.
Herojus galima treniruoti - įtraukti papildomas skill kortas į žaidėjo decką, kurios palengvina mūšius ir padeda judėjimui bei padidina Life Pool'ą
Neužtenka vien užsiciklinti ties Misjos vykdymu, nes reikia išlaikyti gerio ir blogio pusiausvyrą.
Detalesnį review su paveikslais siūlau pasižiūrėti BGG forumuose, bei YouTube
Į Šiaulius galėsim tikrai kada atsivežti ir pažaisti
O jei kas domina plačiau PM arba skype me