----------------------Simiku Kombinatas (Simic Combine)-------------------
Kaip ir Selesnijos Konklavo, Simiku gildijos role buvo stebeti naturalia Ravnikos ekosistema ir apsaugoti nuo isnykimo visas gyvybes formas. Kadangi miestas pletesi, tai laukinei gamtai bujoti vietos praktiskai nebeliko, kas reiske, kad Simikai smarkiai susimove. Tada Kombinatas nutare “patobulinti” tai kas dar liko…neziurint i tai, ar tos likusios gyvybes formos to norejo, ar ne. Jie pradejo isvedineti naujas, kartais net bauginancias gyvunu rusis, kurios ne tik galejo laisvai gyventi dabartiniame pasaulyje, bet ir klesteti gelzbetoninese Ravnikos dziunglese. Savo eksperimentais ir potraukiu moksliniams isradimams, Simikai yra kazkuo panasus i Izetus, tik ne technine , o biologine prasme. Butent Simikams priklauso nemazai medicininiu pasiekimu, kurie i gera pakeite Ravnikos gyventoju gyvenima, nors iki siol dar daugelis i juos ziuri kaip i siaubingu mutantu kurejus. Gildijos struktura kazkuo primena kolegijos, laboratorijos ir zoologijos sodo misini. Ilga laika gildijoje buvo nubrezta ryski riba tarp eksperimentiniu objektu ir tyreju, bet paskutiniu metu ta riba labai sunyko. Gildijos tikslas yra padaryti kiekviena gyva padara “geresniu” ir tobulinti tol, kol nebus sukurtas “tobulas organizmas”. Kad pasiektu tai, jie nevengia eksperimentuoti netgi su savimi. Zymiausias Simiku kurinys – citoplastai (cytoplasts). Tai – biomagiskas isradimas, kurio autorius yra Simiku gildijos lyderis Momiras Vigas. Citoplastai yra mazos, gyvo audinio daleles, primenancios melsvai zalsvas globules ar skyscio laselius. Jose yra genetine informacija, kuri gali buti perduota kontakto su nesiotoju metu. Pvz, jeigu citoplasta, kuriame yra milzino genetinis kodas implantuoti paprastam zmogui, tai pastarajam zymiai padideja fizine jega. Taip pat citoplastai ne tik geba perduoti genus, bet ir juos priimti is savo nesiotojo. Ankstesniu versiju citoplastai buvo implantuojami chirurginiu budu, pasitelkiant magija. Naujos versijos citoplastams susiliejimui uztenka paprasto kontakto. Tarp gildijos nariu daznai galime pastebeti zmones, tamsiuosius elfus, baziliskus, dreikus, elementus, fejas, saprolingus, bei trolius. Neretas ju buna “pagerintas” genetiskai, citoplastu pagalba. Gildijos spalvos – zalia ir melyna. Zalia spalva, kaip visada – aprupina deka gyvunais genetiniams eksperimentams, o melyna duoda valios kontrolei, nors labiau Simiku dekas yra laikomas kaip aggro.
Gildijos lyderis: Simiku Aiskeregys, Momiras Vigas. Aisku, “aiskeregys” cia minimas netikraja prasme, nes Momiras kazkokiu atgamtiniu galiu neturejo ir ateities spet nemokejo, bet savo darbe, jis labiau pasikliaudavo intuicija, nei mokslinemis ziniomis ir tai pasiteisindavo. To pavyzdys - citoplastai, zymiausias jo atradimas. Vigas – paskutinis palikuonis saltos ir ziaurios elfu rases, kuri buvo isnaikinta elfu karo metu, dar pries Guildpact’o pasirasyma.
Gildijos cempionas: Projektas “Krajus”. Tai pats slapciausias Momiro Vigo eksperimentas. Krajus – siaubingas beformis mutantas, sudarytas is smegenu indo ir daugybes ivariu gyvybes formu citoplastu. Tam, kad ji aktyvuoti, buvo reikalingas drakono nugaros smegenu skystis. Vigas jo gavo ir aktyvavo mutanta. Tada uzsisuko idomus dalykai – Momira nuzude Agrusas Kosas is Borosu Legiono, Vojeku policijos padalinio, o likes be savo vedlio, Krajus pasidave savo instinktams ir issliauze i miesta, kur pradejo siaubti viska is eiles. Kadangi jis buvo sudarytas is daugybes citoplastu, jis pradejo traukti i save likusius kitus citoplastus, taip plesydmas, zalodamas ir zudydamas visus , kam tie citoplastai buvo implantuoti. Kiekvienas citoplastas Ravnikoje atplyso nuo savo nesiotojo ir nusliauze link Krajaus ir jis juos visus absorbavo. Deka to jis tapo toks didelis, kad visa Simiku buveine, Novidzenas, tapo Krajaus galva. I siautejanti mieste Kraju atikreipe demesi , taip pat jame siautejes demonas Rakdos. Ivyko kova, ko pasekoje Krajus absorbavo i save ir Rakdosa, taip sukeldamas jam komos busena, nors demono esybes jam paciam buvo per daug ir jis sustingo be gyvybes zenklu. Veliau jo kuna dalimis suskaide ir isnesiojo “tyleniai” (paslaptingi, tylus, sklendziantys oru, Selesnijos Konklavo tarnai, baltais gobtuvais).
Gildijos buveine: Novidzenas, Progreso sirdis (Novijen, Heart of Progress). Tai keistas gyvo organizmo ir akmens darinys, kabantis ant storu bambagysliu, visiskai izoliuotas nuo kitu pastatu. Butent cia vykdavo patys slapciausi Simiku biologiniai projektai.
Gildijos mechanika: Skiepai (Graft). Gyvunai su skiepais paprastai yra 0/0, bet ateidami i zaidima , jie atsinesa su savim tam tikra kieki +1/+1 kaunteriu. Pvz, padaras su reiksme “Skiepai 2” atsinesa 2 kaunterius ir yra laikomas 2/2 gyvunu. Bet cia dar ne viskas. Kai ant stalo ateina bet kuris kitas padaras, gyvunas su skiepais, gali jam padovanoti viena +1/+1 kaunteri (jis tarsi atiduoda dalele saves, savo genetines informacijos ir iskiepija ja kitam, deka citoplastu). Skiepu deka, velai i zaidima atejes silpnas padaras , gali buti sustiprintas net keletos padaru deka, kas daro sia mechanika labai patrauklia ir lankscia.
Gildijos magas: Sis, pusiau kibernetinis padaras moka tiesiog nepakartojamu savybiu, kas daro ji viena is mano megstamiausiu magu. Jis gali perkelti nuo vieno padaro kitam +1/+1 kaunteri ir visa tai jis daro TIK uz 2 manos. Maza to, jis uz ta pacia kaina gali nuo vieno padaro kitam perkelti ir auras. Ir ne tik nuo padaro. Jei aura uzdeta pvz ant land’o, jis aura ramiai gali perkelti kitur, ten kur reikia. Svarbi salyga – tiek perkeliami kaunteriai, tiek auros, turi priklausyti tam paciam permanentu savininkui, kas reiskia, kad magas daro savo darba arba jums, arba priesininkui.
Epilogas. Daug padaru, lanksti gildijos mechanika, daline kontrole daro Simiku deka labai patrauklu ir pavojinga. Vienas is minusu , manau butu deko letumas. Nes padarai, kad ir geri, bet brangus (sioje kolekcijoje yra gyvuliuku ir uz 7 manos). Jei Simikams leidziama issipletoti, ant stalo atsiranda padaru, apaugusiu citoplastais, kurie vieni kitus papildo. O tada jau sulaikyti tokia mutantu armija yra labai sunku. Is unikaliu mutantu paminekime Simiku Nariuotaji Kirmina (Simic Ragworm), tai 3/3 padaras uz 4 manos, kuris gali atsitapinti tik uz viena melynos manos – nepavargstantis karys, kone su “vigilante” savybe. Kaladeje yra netgi 3 Hidroponai (Vigean Hydropon) – tai didziuliai grybai, ant kuriu auginami citoplastai. Jei neatakuoja ir nesigina, bet naujai ateinancius padarys apdovanoja +1/+1 kaunteriais. Helio Ciurksline Patranka (Helium Squirter), padaras ne tik sugebantis pakelti save i ora, bet ir bet kuri, kas turi ant saves +1/+1 kaunteriu. Plaksmanta (Plaxmanta), 2 manos kainuojantis 2/2 padaras, kuris gali ne tik ateiti i zaidima netiketai (netgi per priesininko varyma), bet ir atejimo metu apsaugoti bet kuri kita gyvuna nuo burtu ir savybiu atakos. Gaila, kad i si temini deka nieka neidejo Simiku Dangaus Rijiko (Simic Sky Swallower), dar pagarbiai mtg zaideju vadinamo “esesininku” – tai zymiai pagerintas paprastojo Dangaus Rijiko variantas. Bet, tenka pripazinti, kad ir be tokio klaikaus monstro, Simiku Mutologijos dekas yra tikrai geras ir pavykes.
Tai buvo paskutines gildijos aprasymas. Tikiuosi, kad kai kam tai buvo naudinga, kai kam galbut netgi patiko suzinoti siek tiek daugiau nei slepia kortos. Galbut dabar, zaidziant uz viena ar kita gildija, si informacija pades labiau isijausti i vaidmeni, kitu kampu pazvelgti i visa zaidima. Sekantis mano projektas bus kada nors aprasyti Kamigawos, arba Laiko Spirales (Time Spiral) bloko teminius dekus. O dabar manau, galima tema rakinti. Aciu uz demesi.
Nostro.