----------------------------------------Gyvačių Takas (Snake's Path)-------------------------------------
Jeigu jūsų varžovas iki šiol nebijojo gyvačių, tai po kovų prieš šį deką jam turėtų išsivystyti nauja fobija. Ir tai įvyks greičiau, nei jūs spėsite ištarti "Gyyvačšššiuuų takassssss....". Ši kaladė - trečioji monospalvinė Kamigavos teminė bomba. Ji yra žalia, tokia žalia, kaip žalioji gyvatė. Ir padarai joje yra išimtinai gyvatės, burtai irgi gyvatiški, tokie kaip Gyvatės Oda (
Serpent Skin), netgi artefaktai ir tie gyvatiški - Gyvatynas (
Orochi Hatchery). Kiek plačiau apie padarus. Teoriškai, tai nėra tiesiog įprastos gyvatės. Tai - gyvatžmogiai (orochi-bito), pakankamai atsiskyrusi ir izoliuota nuo kitų, rasė. Gyvatžmogių gentys gyveno Jukai girios gilumoje, kur praktiškai niekas neįžengdavo. Fiziologiškai, šios rasės atstovai buvo liauni ir aukšti, turėdavo 4 rankas, kas ypatingai paranku buvo gyvatžmogių kariams (dvi rankos valdo lanką, o dar dvi - kartą ir skydą). Oroči rasė buvo pakankamai karinga ir atakuodavo bet ką, kas buvo ne gyvatė ir įžengdavo į jų valdas. Kamigavos novelėse, su šiais padarais teko kautis ir Toširo Umezavai, kai jis nešė įkalintą dvasią į Jukai girią. Kovą Tošis pralaimėjo, nes gyvačių buvo labai daug ir kelios jam įkando. Nors oroči kariai kaudavosi ginklų pagalba, niekas iš jų neatėmė natūralių, gamtos duotų ginklų, tokių kaip gyvatiškos iltys, tik skirtingai nuo nuodingų gyvačių, oroči nuodai nebuvo mirtini, jie veikdavo kaip raminamieji, todėl Tošis, po kelių įkandimų prarado sąmonę ir gyvatžmogiai jį paėmė į nelaisvę. Verta pabrėžti, kad gyvatžmogiai nebuvo blogi, ar žiaurūs - jie tiesiog aršiai gindavo savo teritoriją. Nežinia koks būtų Tošio likimas, bet jam pavyko iš nelaisvės pabėgti.
Iš visų gyvačių bendruomenės labiausiai žinomos buvo trys gentys. Pirmoji - Ąžuolo Gentis (Kashi-tribe). Tai karių gentis, galinti didžiuotis pačiais geriausiais kovotojais tarp gyvatžmogių. Antroji - Pušies Gentis (Matsu-tribe). Ši gentis garsėja mikliausiais lankininkais. Taip pat Pušies genties nariai yra geriausi medžiotojai. Trečioji yra Laukinės Vyšnios Gentis (Sakura-tribe). Šią gentį sudaro šamanai. Genties magai garsėja ne tik tarp gyvačių - apie juos yra girdėjusios ir kitos rasės. Visų šių genčių atstovų apsčiai yra "Gyvačių Tako" teminėje kaladėje. Nors gentys yra išskiriamos trys, bet padarų subtipas skirstomas į du: kariai ir šamanai. Kone visi šamanai sugeba kaupti ar generuoti žalią maną, o visi be išimties kariai turi kovinę mechaniką, kuri neturi savo atskiro pavadinimo, bet galėtų vadintis pvz., "apsvaiginimas" (stun), nes kai oroči karys (warriror) daro žalą priešo padarui, tas padaras patapinamas ir neatsitapina per savo kitą "untap" fazę, jis būna tarsi apsvaigintas visą varymą. Ši karių savybė labai naudinga kovoje. Dažnai oponentas žinodamas tai, nedrįsta pulti gyvačių, bet šios nepėsčios - žino kovinių triukų, kaip išprovokuoti puolimą, pvz., Pušies Genties Viliotojas (
Matsu-Tribe Decoy) gali priversti jį blokuoti, arba galima panaudoti Jauką (
Lure).
Šiame deke yra įdomi ir naudinga „flip“ korta. Pradinis jos variantas yra Gyvačių Kiaušinių Prižiūrėtoja (
Orochi Eggwatcher). Ji gali "išperėti" gyvačiukus. Jei pavyksta pasiekti taip, kad gyvačių kovos lauke atsiranda 10 arba daugiau - įvyksta virsmas ir prižiūrėtoja tampa Šidako, Veislės Saugotoja (
Shidako, Broodmistress), kuri gali aukoti vienas gyvates ir stiprinti +3/+3 kitas. Žinoma ir pati iš 1/1 padaro virsta 3/3 šamane. O kad nereiktų aukoti naudingų gyvačių, galima panaudoti jau anksčiau išperėtas gyvates (tokenus), arba, jei pavyksta laiku ištraukti jau anksčiau minėtą Gyvatyną (
Orochi Hatchery). Tai unikalus artefaktas, kuris tampa galingesnis, jei sumokama daug manos. Manos kainoje yra du X simboliai. Pirmiausiai pasirenkama X reikšmė. Jei imama pvz., X=1, tai Gyvatynas kainuos 2 manos ir ateis į žaidimą su 1 įkrovimo žymekliu (charge counter). Vėliau bus galima už tam tikrą manos mokestį, kiekvieną varymą generuoti tiek gyvačių tokenų, kiek yra įkrovimo žymeklių ant kortos. Bet įsivaizduokite, kad manos turite prikaupę ir žaidimo pabaigoje ištraukiate Gyvatyną, pažymite X=6, sumokate 12 manos už artefaktą ir nuo sekančio varymo ant stalo atsiranda po 6 gyvates. Po trijų/keturių varymų tikėtina, kad jums nebeužteks stalo gyvačių tokenams ! Ir tada tinkamiausia proga paskambinti Džunkijo Varpu (
Junkyo Bell), arba užmesti Kedrų Stiprybę (
Strength of Cedars), o dar geriau naudoti abu - menka gyvatėlė tampa košmarišku padarų ! Ją, kartu su kitomis gyvatėmis galėtų sustabdyti nebent koks Dievo Pyktis (
Wrath of God), bet ačiū tam pačiam Dievui, kad Kamigavoje tokio burto niekas nemoka. Bet kalbant apie artefaktus, kaladėje yra du Koviniai Lankai (
Hankyu). Kai kurie gyvatžmogiai tiesiog virtuoziškai valdo šį ginklą ir netgi sugeba šaudyti dviem iš karto (vis tik keturios rankos). Turint daug manos, viena gyvatė gali įtempti lanką (padėti taikymosi žymeklį (aim counter) ant lanko), o perdavus lanką kitai gyvatei – ši gali iššauti. Arba, viena varymą galima nusitaikyti gerai (padėti keletą taikymosi žymeklių ant lanko), o kitu - paleisti strėlę į galingesnį padarą, arba tiesiog į oponentą. Gaila, kad perdavimo (equip) kaina kiek brangoka..
Na ir pagaliau - pagrindinė deko puošmena ir stiprybė - legendiniai padarai. Pristatau jums šeimą tikrąją to žodžio prasme. Sači, Seširo dukra (
Sachi, Daughter of Seshiro). Sači yra šamanė ir ji, vien tik būdama žaidime, suteikia visiems šamanams galimybę generuoti net po 2 vienetus žalios manos. Maža to, ji dar visoms kitoms gyvatėms, išskyrus ją pačią suteikia +1 gynybos. Jos brolis, Sosukė, Seširo sūnus (
Sosuke, Son of Seshiro) reikalus tvarko kiek agresyviau, jis kitoms gyvatėms prideda +1 atakos ir visiems karių (warriors) įkandimams suteikia nuodų. Tai reiškia, kad užuot apsvaiginę priešo padarą, kuriam padarė žalą, kariai jį iš viso sunaikina. Sosukė pats yra karys ir galiu pasakyti - visai neblogas, 3/4 padaras už 4 manos su tokiomis nuostabiomis savybėmis. Jei jau manote, kad matėte viską, tai stebėkite, kas bus, kai į kovos lauką išeis pats Seširo Pateptasis (
Seshiro the Anointed), Sači ir Sosukės tėvas - visos kitos gyvatės iškart tampa +2/+2 ir visai nesvarbu, ar tai šamanas, ar karys. Taip pat, kai bet kuri gyvatė daro žalą priešininkui, galima patraukti kortą ! Jei jūs turite daugiau gyvačių ant stalo, nei oponentas gynėjų, su savo "išpūstomis" gyvatėmis jūs greit vėl pripildysite savo ranką iki 7 kortų, o tai reiškia dar daugiau gyvačių ! Tai bent šeimynėlė, ar ne? Ši situacija labai dera su Gyvatynu (
Orochi Hatchery), jei bent du nariai iš šios trijulės atsiranda kovos lauke, sulaikyti įsisiautėjusias gyvates yra labai sunku. O, oponentas gali pasiūlyti removal burtų, jūs sakote? Ne bėda - reikia tik sužaisti Ąžuolo Genties Elitą (
Kashi-tribe Elite) ir šeimos nariai saugūs nuo bet kokio tiesioginio burto. O jei dar suteiksim jiems Gyvatės Odą (
Serpent Skin) ir pastatysim jiems Okinos Šventyklą (
Okina, temple to the Grandfathers) tai liks tik gyvačių kalba ištarti - "Sssssuper ssssmagumelissss.." ir ištiesti priešininkui ranką, kad jis ją paspaustų ir panosėj sumurmėtų "good game...".
Nors deke ir nėra skraidančių padarų, gyvatės yra paruošusios labai puikią gynybą prieš skraiduolius. Tanki Lapija (
Dense Canopy) apsaugo gyvatinus nuo aukštai skraidančių akių ir nagų ir leidžia jiems sėkmingai atakuoti oponentą žeme. Pušies Genties Paukščių Medžiotojas (
Matsu-tribe Birdstalker) reikalui esant, gali įsilipti į medį ir užpulti skraidūną, o tos pačios genties Taiklusis Šaulys (
Matsu-tribe Sniper), net nelipdamas į medį, gali šauniai taškyti smulkesnius skraiduolius, o jei jam į pagalba ateis Sosukė, tai užnuodyta strėle, jis gali numušti bet kokį skraidantį padarą !
Taigi, gyvatės gali už save pakovoti ! Kaladėje numatyta netgi manos akceleracija, nors padarams daug manos nereikia. Pats brangiausias padaras yra pats Seširo, tik 6 manos. Kitų gyvačių manos kaina svyruoja nuo 2 iki 4. Palyginkite tai su „Dvasių atgimimo“ deko gigantais. Žinoma, daug manos tikrai kišenės neplėšo, ją galima panaudoti Lanko perdavimams tarp gyvačių, Gyvatyno statybai, arba tiesiog Pušies Genties Viliotojui, kuris prie savęs sukviestų kuo daugiau priešininko padarų, kad kitiems būtų laisvas kelias ! Strategijų daug ir įvairių, tad pasirinkę „Gyvačių Taką“ tikrai nenusivilsite.