Na net ir profesionalai apsirinka ir praleidžia tokias bombas kaip goyfai pro šalį. Vis dėl to wizardai turi tendenciją, kad vienas blockas būna salyginai stiprus, kitas silpnas. Gal innistrad block nėra žymiai silpnesnis už scars of mirrodin blocką (pagal mane mirrodin, ravniva, lorwyn, shards, vėl mirrodin ir vėl ravnica yra tie "stiprieji" blockai nuo moderno pradžios ir tai praktiškai gaunasi kas antrą (jeigu shadowmoor skaičiuojamas kaip atskiras blockas)), bet kai kurios scars'ų kortos dominavo daugumoje archetipų (pavyzdžiui
birthing pod,
green sun zenith) ir dažniausiai didžiausias (kuris būna pirmas) setas iš blocko viską pakeičia. Išsirotavus scarsams, metagame paliko šiek tiek chaose - išsirotavo stipresnis blokas, o naujas setas nebuvo toks stiprus, kad pats vienas pakeistų metagame ir be to moderno sezonas buvo. Bet gatecrashas savo kortų power lygiu būtų galėjęs taip pakeisti metagame, jei būtų išėjęs pirmas. Nors ir žinom tik 2 naujas kortas, Dragon Maze bus mažas setas, taigi ir pasikeitimai nebus itin dideli dabartiniams archetipams (o nauji archetipai atsiras tikriausiai dėl kokių nors synergy, combo, o ne dėl storų padarų).
Vien dėl greičio ir dabartinio storų padarų pasirinkimo competitive deckams (kuriuos daugiau ar mažiau paminėjau praeitam poste), tai yra timmy korta. Ar jis stiprus? Taip. Ar gali laimėti žaidimą? Taip. Ar jis kainuoja daug manos, nieko nedaro pirmu turnu (nebent tampa lava axe) ir jo abiličiai arba vanilla arba kažkuo kenkia jį žaidžiančiam playeriui? Taip, taip, taip ir taip. Bet OP?
Jace, the Mind Sculptor yra OP,
Umezawa's Jitte yra OP,
Boros Reckoner formate su
Azorius Charm ir
Boros Charm ir shocklandais ar turn 2 vienas ar du
Burning-Tree Emissary į
Flinthoof Boar yra beveik OP. Praktiškai vanilla 6/6 yra normalu. Norint pamatyti kažką OP pakeiskit vigilance į haste. Nesakau, kad jis negali būti sideboard korta, nes beveik garantuoju, kad moderne jis side bus, bet tokios brangios (cmc) kortos yra mažiau tikėtinos kaip sideboard choice ir apie T2 sideboardus dar per anksti spręsti (nes jie greičiau keičiasi), priešingai nei apie maindeckus. Visa jo problema, kad priešininkas, jeigu stalas nėra pas jį tuščias (kas reiškia kad ir taip galima laimėti su bet kokiu haste ar dar kuo nors) turi daug laisvės aplink jį žaisti (removinti ir pasiimti 6 žalos, blockinti sekantį turną su thragtusku +1 ar vienu reckoneriu (ar dar blogiau - dviem)) ir vien dėl to attacks each turn if able priverčia laikytis kokį bloodrushą, išsimesti wolf run'ą ir t.t. Tai labai jaučiasi win more, o win more visada yra kažkas timmy o ne spike.
Va commanderyj tai kitas reikalas. Legendary keliaspalvių agresyvių creatures visada reikia.
O kitų žmonių nuomones, kol setas visas neišspoilintas ir nepradedu ruoštis limited sezonui niekada neieškodavau skaityti, bet vertinti ir diskutuoti kortas argumentuotai (vietoj skundimosi apie OP) gali visi (na bent jau žaidžiantys ar bent jau besidomintys tuo formatus apie kurį yra kalbama, apie eternal formatus nediskutuočiau).
P.S. na galima daryti GR (timmy) rampą. T1: Mana dork, T2: Mana dork/
Farseek ir
Cavern of Souls ant warrior, T3:
Wolfir Silverheart, T4: Ruric Thar ir tikėtis kad 2 storų creatures užteks atsiginti nuo atbėgančio lethal indestructable naya blitz damage
.