Sveiki magai,
Si tema liecia daugumoj klubo MtG'istus, bet aisku dalyvaut gali visi. Kaip visi zinot, dabar klube yra intensyviai zaidziamas Kamigawos blokas, idant supazindinti naujus narius su dekais, mechanikom ir kortom. Kai jau daugmaz visi busit apsiprate su tuo reikalu, bus daromas Kamigawos turnyras, kuriame paaiskes kas ir kaip viska isisavinot
Ir tada galima bus judet prie Ravnicos bloko ( aisku nepamirstant ir Kamigawos ).
Kaip viskas vyks ? Sistema labai paprasta, pagrista tasku skaiciavimu. Tam butinas lyginis zaideju skaicius. Zaidejai suskirstomi poromis ir zaidzia irgi porom. Zaidziama iki dvieju pergaliu. Po to sulaukiama kada visi uzbaigs partijas, keiciamasi priesininkais. Ir vel iki dvieju pergaliu. Tad jei sakykim kaip pvz. zaidzia 4 zaidejai, tai kiekvienas is ju suzais su likusiais trimis. Taigi, iki dvieju pergaliu laimejimas gali buti pasiektas minimu dviem laimejimais ( sausas ) , arba trimis ( kai po antro buna rezultatas 1:1 ). Tasku skaiciavimas : 1 taskas duodamas uz dvikova aka "duel" ( tai kai zaidi partija ir laimi ), 3 taskai duodami uz raundo laimejima ( tai kaip zaidi iki dvieju laimejimu ir laimi, po to keiciamasi ). Tai jei per turnyra laimi 3 kartus sausai, tai automatiskai turi 15 tasku ( 3x3 uz raundu laimejima ir plius 6 uz kiekviena duele ). Kas buna surinkes daugiausiai tasku, laimi turnyra ir jam dar skiriami uz turnyro laimejima 5 taskai. Antra vieta gauna 3 taskus papildomai, o trecia 1 taska. Tokiu budu sumuojasi lifetime taskai, gaunasi toks savotiskas ladder'is, kuriame matosi zaidejo statistika. As turiu toki Excel dokumenteli padares, ten matosi, kada buvo turnyras, kas su kuo zaide, su kokiais dekais ir kas laimejo, taip pat Lifetime points ir nesenei dar idejau viena idomu dalyka - zaidejo efektyvumas ! Tas dalykas parodo kaip efektyviai zaidejas zaidzia, nes gali buti vienas zaidejas prazaides 30 partiju is ju laimejes tik 10, o kitas gali but suzaides 2 ir is ju laimejes 1. Is to gaunasi , kad antro zaidejo efektyvumas yra 50 procentu, o pirmo - tik 33.
Siaip dabar yra prie taisykliu skilties imestas pavyzdinis failas, ka mes esam zaide iki to ( gaila , kad jis neveikia, reiks Andriuko paprasyt kad sutvarkytu, nes kai kelemes is Robkes forumo , matyt kazkas susigadino ), ten matosi, kad Bralio ir Vidmio statistika nebloga, mano paties vienok - neblizga. Plikio efektyvumas labai geras, nors anas zaidzia mazai ir dar jis i kluba nevaiksto. Kuom tai mano nuomone yra geriau uz atkrentama arba eliminavimo sistema ? Tuom, kad taip zaidziant , iki pacios pabaigos yra vilties, kad issiversi i prieki , o opponentas susimaus, tai priduoda azarto siekti pergales, o per eiliminavima, pvz nepatraukei kortu, sufloodinai arba suscrew'inai su mana, suveike luck faktorius ir basta, tu iskrenti. O cia nepasieseke su zeme karta, antra - su treciu deku ar kitais pasiseks ir tu kovoji toliau. Plius iskritusiems zaidejams ka veikt ? Aisku, klube atsiras kitu geimu, tad cia kaip ir ne minusas. Be to - labai gerai stebet statistika, koks dekas pries koki labiau laimi.
Ta tasku sistema jau senei mes naudojam casual magickui ir jinai visai puikiai pasiteisino. Klausimas tik kyla, ar pradejus turnyrus klube, sena, iki tol statitika trint, ar palikt ? Nes jei paliksim, tai kai kurie zaidejai stoves auksciau pagal lifetime taskus...
Arba uzvest nauja excel faila, grynai klubo, nes turnyru manau bus ne vienas, nes veliau kai klubo nariai ismoks Ravnica, dar veliau Time Spiral blokus, bus galima lost is visko ka turim, kas manau bus labai idomu, nes pamatysim, kaip blokai saveikauja tarpusavy ir kuris yra stipresnis
Anyways, jei kas turit kokiu pasiulymu del paties projekto, ar del vertinimo sistemos ar dar del ko - butinai rasot cia.
O dabar klausimas liek atviras toks - kada darom turnyra ir ar dauguma zaideju yra pasirenge Kamigawai ?
Nes is zaideju as jau automatiskai rasau save, Vidmi, Brali, Horni ir abu Tomus - mes jau gaunames 6 , dar reiktu 2 arba 4 zmoniu. Mes esam lose max su 6 zaidejais, tai pagal auksciau nurodyta sistema, pradeje lost sesta, mes baigem po antros nakties, tai yra 8 valandos medziko. Taip, kad turnyras per viena sesija neuzsibaigs. Aisku jei zaidzia 4 zaidejai , tai ta visa imanoma prasukti per 5 valandas - taip kad i sesija sekmadienio telpam. Jei bus 8 arba 10 zaideju , sunku prognozuot kol kas. Cia yra svarbu tai, kad zaidziant susirinktu visi reikiami zmones, nes negalima keistis su kitais, kol visi nesuzaide iki raundo laimejimo, nes paskui issibalansuoja eile ir gaunasi bardakas. Taip, kad jei issipleciam iki keliu sekmadieniu, svarbu, kad turnyro zmones tikrai susirinktu.
Taigi:
1.Ar esat pasiruose ?
2.Kas nori dalyvaut ?
3.Ar tinka vertinimo sistema ?
4.Kada darom turynra ?
Nostromo, the Planeswalker