Autorius Tema: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)  (Skaityta 175869 kartus)

Justas

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 213
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #120 Įrašytas: Sausis 03, 2015, 18:21 »
Justas moka gydyti naujokus ir pribūrė, kad parduotų Arūnčikas jam ginklų, po du tūkstančius už vienetą.

Ramai, juk sakiau per Pandemic'ą, kad mėgstamiausia rolė - medikas  :D. Tai kaip gi negydysi.
Bet jei rimtai, tai man atrodo, jog aš vienintelis su Arūnu išnaudojau tą žaidimo galimybę, kuri leidžia derėtis ir tartis. O šitame žaidime turėti "ally", su kuriuo darai sandorius ir nesimuši, yra didelis pranašumas.

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #121 Įrašytas: Sausis 31, 2015, 13:24 »
Apie penktadienį biškiukq galiu papasakoti. Dar 4-dienį man paskambino Povilas ir pasiūlė padaryti Eclipse pre-relyzą. Nu ok, sakau - galim. Ale kaip aš skaičiavau nežinau, su kuria vieta galvojau irgi neaišku, kai susirinko chebra, kažkas sako - "Ė, pala... mes juk 7 esam.." (*dough*). Aš sakau - galiu nežaisti, nes tokio stiliaus geimai man nelabai, bet Žydrė sako, nea - aš važiuoju namo. Ir neperkalbėjom niekaip  :oops: Dėl to jaučiuosi tikrai nekaip, nes Žydrė-Giedrė yra visada labai pagyvina mūsų kompanija. Povilai, Žydrūne - jei galit, nepykit labai ant seniuko Ramo ir muškit su pagaliu per galvą. Ačiū. Ko gero neoficialiai jus būsiu paskaičiavęs kaip vieną. Nu bet dabar nieko nepakeisi jau. Tesiu reportą toliau...

Iki kol susirinko visą šobla-chebra buvom 4-se. Justas, kursai atėjo pirmas, paskui abu burbuliukai, nu ir aš. Galvojam ką čia dabar sufilinti, tai paiūliau Citadeles, kurių nei Povilas nei Žydrė nebuvo žaidę. Nupūčiau dulkes nuo dėžutės ir trumpai prisiminiau taisykles. Lošėm taškas į tašką, mane porą kartų nužudė ir kartą apvogė. Laimėjo Povilas kažkaip ant galo greit ir nesukontroliuojamai pastatęs septintą ir aštuntą rajonus. Mudu su Justu pavarėm lygiosiomis, lygtais po 29 taškus, nors pas Justą buvo Drakono vartai, bet užtat aš surinkau "gėlytę" (visų skirtingų spalvų rajonus).

Kol mes dėliojom citadelines kortukes, šalia Bralis, Mariukas ir Faustas lošė pingvinus ("Ė, čiūvs, čia mana žuvis"). Mano vaikas ir Mariukasi biški paikai susidėliojo startinius pingvinus, todėl laimėjo Bralis, kuris atskėlė nesveiką gabalą ledyno ir susirinko visas ten buvusias žuvis.

Tada ėmės reikalo. Povilas pradėjo aiškinti taisykles, kurios yra gan kompleksiškos, o mes, durneliai, vis jam trukdėm su savo klausmais ir bajeriais. Povilai, sorius dar kartą, už visus. Bet jis labai tvarkingai vis tiek mums jas išaiškino, kad net aš supratau. Liko tas dalykas ko niekada neišmoksi lošdamas pirmą kartą - žaidimo strategijos niuansas, kas reiškia, kad turi mokėti žaisti kad laimėtum. Dabar po partijos man yra aišku daug dalykų, kas nesuvokiama tik išklausius taisykles. Esmė yra , kad pradžioj praktiškai yra gerai plėstis, nes gauni daugiau resursų (t.y. nusiiminėja kubiukai nuo žaidėjo lentos, o tai įtakoja geresnį skirtumą gaunant resursus). Kita vertus, vien į explorą mesti visų pajėgų tikrai nereiktų, nes tada kiti išpirks visas technologijas ir liksi su barankos skyle. Tų technologijų per žaidimą pasiūlomos vos 9 , taip kad neprūdai tai tikrai. Bet ko gero čia ir yra balansas žaidimo - ar varysi makro, ar techinsies. Aš techinaus. Nusipirkau plazmos patrankų technologija ir dvigubai galingesnio reaktoriaus. Kadangi mes visi lošėm už ateivius, vienintelis Povilas tik už žmones, tai mūsų abilkos buvo skirtingos. Manojo buvo - kieti taikymosi kompiuteriai (+2). Savo laivukus susikustomizavau taip, kad galingas firepowa, gerai pataiko ir greiti, bet jokio šarvo. Taktika - su pirmom salvėm išnešti maximum priešo ir melstis, kad jis nepataikytų. Šiaip ši taktika čiulpė išskyrus tą momentą, kai kariavau su Povkės augalų rase. Po vienos salvės tiesiog nupūčiau jo vieną capital ship'ą, kuriam nudėt reikėjo bent 6 žalos. Išridenau kone idealiai, nes gavosi 8 žalos. Gaila, kad žala nesidalina per laivus. Povkė paskui mane damušė, nes rideno jis neprastai, o dar geriau jinx'ino - nesa ko man "snakes eye" ir aš išberiu vienetuką-vienetuką. Ot velnys. Tai tiek apie laivus, nes užsigrobęs buvau tik du sektorius, kai tuo tarpu Marukas irgi Povkė sturėjo vos ne penkiagubai daugiau. Povkės strategija buvo flawless, tik nežinau ar jis planavo, ar jam taip gavosi - jis atsiribojo nuo kitų, kai pas jį kiti atskristi negalėjo, o jis pats pas kitus - galėjo. Sumauti augalai. Tai ir buožino. Dar Justas gerai pasiplėtęs buvo, plius jis bičiuliavosi su "ancient" ateivių laivais. Mariukas buvo zaraza agresorius juodas kyborgas su labai greitais laivais. Aš mėginau paimti centrą su dviem didžkiais ir dviem vidutiniais laivais, padariau daugiau nei pusę žalos ir užsilenkiau. Mariukas kaip atėjo taip ir nupūtę centrą. Ant gal mes su Braliu, matydami, kad sėdim šiknoj (toje pačioje šiknoje sėdėjo ir Povilas) pradėjom išsidirbinėti - buvom su Braliu sudarę sąjungą, tai Bralys - pyst ją sulaužė ir įsiveržė į mano sektorių su kone visais laivais. Aš didžiuosius buvau nukitšęs į centrą, tai pasigaminau kiek eina ir ėjau mušti savo buvusio sąjungininko. Gavau į pliauską, bet už mūsį ištraukiau 4 VP vertės skyduką. Paskui su Braliu nuėjom kavos-arbatos gerti, o likusieji suskaičiavo taškus. Ir ką jūs manot ? Taigi likau ne paskutinis :) Paskutinis liko Bralis, atsilikęs per vieną tašką  :twisted: Juk jis gavo "Išdaviko: kortelę, sulaužęs mūsų sajungą (už tai jam buvo -2 taškai). O laimėjo žinoma Povkė, su savo augaline taktika, nors jo strategija buvo kaip sakiau - nepriekaištinga. Jam keliais taškais nusileido Justas, kaip ir reikėjo tikėtis. Po to Mariukas lyg ir, tada Povils, nu aš ir Bralis. Geimą padėjom į pavėsi per kokias geras 3 valandas, kai niekas nesitikėjo tokio greičio. Klube kai lošit, užtruksit dar trumpiau manau. Tie kas nelošė paskaitykit aukščiau ką rašiau dėl strategijos, kad turėtumėt galvoj, kaip kas.


Šiaip geimas, kaip iš savęs nėra prastas. Turint galvoje, kad tai yra visiškai ne mano stilius, jau matau, kad Maroom ir Mindaugui jis turėtų visai patikti. Daug būdų laimėti, reikia planuoti į priekį, stebėti ką daro kiti ir pan. Peržaidžiamumas didelis, nes daug customizinimo yra , ypač su laivais. Tik labai ilgas setupas yra, nes daug kubelių, daug tokenukų ir tablečių.

Kadangi baigėm ir buvo dar tik po pirmos (ne keturios ryto, kaip yra įprasta) , tai nutarėm sulošti ką nors greito. Povkė siūlė Wow, kas mano akimis tuo metu atrodė nerealu, iki ryto jaučiu nebūtumę baigę. Atsidarėm Bang'ą. Gavau šerifo padėjėją, o šalia Mariukas buvo šerifas. Pasakiau iš karto kad esu pagalbininkas ir Mariukas manim patikėjo, nei karto į mane nešovė. Povkė pasakė, kad jis yra padėjėjas, tai supratau iškart, kad turim banditą. Jį pirmą ir nušoviau, gavau kortų. Justas bandė mus apgaut, kad nuo indėnų žalos, juos paleidusiam žaidėjui neina auksto. Įrodžiau priešingai. Nors Povilas indėnus paleido tiesiog idealiai, kai tuo metu buvo atsivertusi Laidotuvių kortą, kuri reiškia, kad negali sužaisti "Bang" kortų. Nors ilgai negyveno ir jis, kaip paaiškėjo tai buvo renegatas. Nu ką, liko viskas aišku kur yra banditai (Bralis + Justas). Mariukas neatsargiai elgėsi su dinamitu, tai jis sprogo jo rankose ir šerifas paliko su 2 laifo. Pergalei iškilo pavojus. Bet turėjau šiek tiek aukso atsidėjęs juodai dienai, tai nusivedžiau Mariuką į barą ir prisgėrėm kaip velniai (sumaitinau jam gal 3 shot'us). Ir tada mes labai pažeminom Justą, nes jis liko su 1 gyvybės tašku, o mes abu kaip tyčia neturim su kuo pykštelėti į jį. Tai atėmėm viską iki paskutinio siūlo - skrybėles, kalnelius, arklius ir bačkas. Pabaiga buvo epinė, Mariukas Panic atėmė iš jo rankų paskutinę kortą, kuri kaip tyčia buvo "Bang"  :yes:

Kol mes šaudėmės , abu Povilai pasiemė du Eventide dekus ir Povkė greit ir negailestingai sunešė Povilą. Tada visi išėjom namo, laikrodis rodėl puse trijų....
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #122 Įrašytas: Liepa 26, 2015, 20:26 »
Paspaudžiau rašyti naują temą, man raudonas užrašas "Šioje temoje nebuvo rašyta jau 120 dienas, ar tikrai esate tikras, kad nenorite kurti naujos temos ?". Jo, senokai tikrai čia buvo rašoma.... kodėl dabar rašau aš ? Well, kažkaip panorau pasidalinti penktadienio žaidimų sesijos įspūdžiais.

Planas buvo toks: renkasi standartinė Descent šaika (aš, Robkė, Povkė, Gintė) ir damušam prieš naują sezoną paskutinį Descent base game scenarijų. Planas buvo rezgamas jau nuo kokio antradienio ko gero. Bet prastai buvo dezinformuotas Povkė ir jis liko Vilniuje. Susirinko likusi žmonija ir pradėjom galvoti ką reikia veikti. Neslėpsim, ranka kilo lošti 4-se, be Povkės, bet solidarumo jausmas ėmė viršų, kaip gi paskui Povkei į akis žiūrint reiktų jam pasakyti - "O žinai, scenarijus buvo epinis, herojai nugalėjo...", nors Justas jau norėjo skambinti jam ir įtikinėti. Galų gale numalšinę tą godų jausmą paėmėm į rankas mano naująjį Theseus: The Dark Orbit. Aš vaikinams siūliau pradžioj pradėti su dviem žmonėm, pažiūrėti kaip kas gausis, nes ir man čia buvo pirmasis žaidimas. Bet jie pradėjo vaznikalinti, kad mes visi čia ne noobai, davai lošiam 4-se team'ais. Nu gerai, tai ir pakūrėm. Ką aš galiu pasakyt - vis tik kaip ir Neuroshima, šis geimas tviska, kai lošiama 1x1. Žinoma, nes nebandėm  lošti trise , FFA varianto, bet team variantas iškart parodė spragas. Visų pirmą - kiekvienas lošia ne su 3, o su 2 tokenais, kas labai apriboja movement veiksmus - dažnai gaunasi, kad ir su bet kuriuo tokenu eitum, vis tiek atsidursi tame pačiame kambaryje. Kita problema buvo su konstrukcijų instaliavimu - kadangi sunkoka buvo numatyti kur tu atsistosi, tai dažnai atsistodavai ten kur galėdavai ir ten laukdavo arba priešininkų pending instaliacijos, kurias gali naikinti, arba naparniko, kurią iš esmės gali irgi naikinti, kad pasidėtum savo, ale koks tolkas ? Plius dar vyriukai neišmaišė gerai kortų ir visos hi-tech kortos liko dėžėj. Gintė negavo savo dreaded Defence System, aš - Fire, Justas - Tentacles. Šie dalykai geri tuo, kad net nereikia atsistoti į reikiamą sektorių, užtenka pro jį eiti :) Tai aš gavau Marines, mano porininkas buvo Skwazi, su "pilkučiais" (Greys), prieš Gintės mokslininkus , kuriems talkino Justo (ir James'o Cameron'o) xenomorfai svetimieji (Aliens). Tai nežinau kaip, bet mes savo priešus ištaškėm belenk kaip (sorius su Ambush korta, ją žaidėm biškiuką netaip). Aš išvis gavau vos vieną žalos, kažkaip netyčia. Nemanau, kad vaikinai liko sužavėti geimo, bet oh well - jis tiesiog prašosi daugiau playtestingo su 1x1 , ar 3 FFA.

Po šio geimo Justas kažkaip leptelėjo - "Gal ...Doom'ą ??". Hmm...įdomus variantas, geimas tai epinis, bet jaučiu pasidengęs kokiu centimetro dulkių sluoksniu. Kai Justas dar užviršavo su savo  - "Nu davai, tai negi daugiau nebepaimsim to geimo į rankas ??", argumentai nugalėjo, plius man rodos Robkė dar nebuvo bandęs to žaidimo, nors išmokti sunku nebuvo, nes jis jau nemažai yra pražaidęs Descent.
Kauliukai lėmė, kad blogietis busiu aš (nu kurgi nea...). Paėmėm "nepraeinamą" antrą base game scenarijų. Eigos nepasakosiu, bet pasakysiu, kad vaikinai per scenarijų ėjo WITH THE AMASING EASE ! Kadangi Justas buvo žaidęs, tai kažką per miglą žinojo apie tą scenarijų, žinojo, kur reikia eiti, o kur geriau ne. Plius, skilai sukrito vaikinams tokie, kad norėjau verkti. Kiekvienas praktiškai turėjo papildomų kaukolyčių, arba range prie savo roll'ų, o Gintaras buvo dar ir Officer, per 3 laukelius nuo jo visi gaudavo bonusų. Ir jie judėjo kaip komanda, tuos bonusus pilnai išnaudojo. Robkės visos atakos praktiškai buvo "aimed", Justas ko gero nužudė VISUS žaidime buvusius, ar atsiradusius Hell Knight'us. Aš, ko gero, jau išnaudojau visus savo "miss" ridenimus kelis metus į priekį :) Nes missindavau net po du kartus iš eilės - vaikinai neleis meluoti. Keli miss'ai buvo labai skaudūs, kai pramisino hell knight'as, arba kai Robkė liko su 1 gyvybės. Justas degino šovinius kaip pašėlęs, bet Robkė, turėjo skillą, kuriam šoviniai niekada nesibaigia, tai jis atidavinėjo juos Justui. Plius, Justas taškėsi granatomis, kaip koks Talibano smogikas.
Kas juokingiausia, tai kad vaikinai susivėlė taip kvailai, kad patiems po to jaučiu buvo gėda. Jie pasuko iškart prie boso, milžiniško kiberdemono. Čia buvo tiesiog gražu žiūrėti, galėjai nors į Youtube dėti - komanda žaidė, kaip sutepta mašina. Justas su Robke išvalė kelią, pro kurį kriokdamas iš įniršio skuodė Gintaras, mat jo gyslose pulsavo berserk narkotikas. Kiberdemonas paklaikęs žiūrėjo į jį, nes paprastai tai jo turėdavo visi bijoti, dar bandė šaudyti, bet kur tau - Gintė tarsi nejautė skausmo. Kiberis suprato, kad viskas - this is the end. Gintė smeigė su kumščiu taip, kad jo ranka išlindo demonui per nugarą, joje pulsavo pusiau mechaninė širdis... ir štai, kad praktiškai kliūčių išeiti į 3 sektorių beveik nebeliko, prieš šaunuolius atsivėrė raudonos security durys, kurių elektroninis užraktas tyliai blykčiojo melsva šviesa ir degė užrašas "Access Denied. Insert red security key.". Joa....čia - zaliotas, mielas skaitytojau. Robertą, kadangi jis buvo leisgyvis, paliko saugoti tas duris, kadangi jis puikiai matė visą plotą ir negalėjau ten spawninti. Justas ir Gintė nutarė grįžti. Justas sustojo pusiaukelėje ir užėmė gynybinę poziciją, matomai dengė Gintei grįžimo kelią. Ir čia nutiko dar vienas įvykis, kuris daro šią sesiją ypatingai saldžią - Gintės planas buvo simple - nubėga, paima raktą, kada greičiausiai žūvą, spawninasi maksimaliu atstumu, netoli Justo ir abu neša kudlas ten, kur jų laukia Robkė. Ir kas įdomiausia - šis planas būtų išdegęs, jei ne vienas zombis - jis išdygo prieš Gintę ir šiam teko ji apibėgti, o tai baigėsi tuo, kad iki rakto jam liko tik..... VIENAS LANGELIS :) Čia scenarijus, prilygstantis filmui :) Ar įsivaizduojate tuo metu tvyrojusią nuotaiką :) ? Žinoma, po to visa kambaryje buvusi šmara apsupo Ginte ir išmozojo jį po grindis ir sienas. Gavau 6-ą, prieš paskutinį fragą ir vaikinai pasidavė. Paskaičiavau kortas, jiems buvo likę 8 turnai.

Išvada paprasta - jei būtų iškart pasirūpinę raudonu raktu (Robkė turėjo skillą "Lith", kurio pagalba galėjo landžioti pro ventiliacines šachtas, kaip koks voriukas. Pradarai duris, įlendi pro šachtą į kambario vidurį, čiumpi raktą, neši mėsas, manau vieno sprint veiksmo būtų užtekę. Deja... bet kas man tapo aišku, kad scenarijus netgi labai praeinamas, jei žinai kaip žaisti, nu ir aišku, jei sukrenta geri skilai. Doom scenarijuose labai daug vietų, kur praktiškai nereikia eiti į tam tikrus kambarius, nes žinoma, ten gal ir gausi kokį ginklą, šovinių, bet taip pat ir krūvas priešų ir dar sugaiši laiko. Man netgi dabar šioks toks draivas pamėginti dar, nes senukas Doom'as vis tik turi savo šarmo ir ten scenarijų likę palyginti tikrai nedaug... reikia pabaigti ir išleisti šį žaidimą į užtarnautą pensija :) Nemanote taip ?
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Justas

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 213
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #123 Įrašytas: Liepa 26, 2015, 23:54 »
Partija superinė buvo ir sekanti kartą, kai bus mielai sužaisčiau. Su "home rules" antrą senarijų yra labai realus šansas pereiti, tai, manau užbaigus su basic Descent'u, reiks kibt į Doom'ą :).

skwazi

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 607
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #124 Įrašytas: Liepa 27, 2015, 12:09 »
liko tik..... VIENAS LANGELIS :)
Jo blyn, tik vienas langelis.... o gal visgi uzskaitom scenariju kaip pabaigtą?  :pray:

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #125 Įrašytas: Liepa 28, 2015, 22:46 »
liko tik..... VIENAS LANGELIS :)
Jo blyn, tik vienas langelis.... o gal visgi uzskaitom scenariju kaip pabaigtą?  :pray:

Evil Master sako.... "NEEE ! Muahahahahaaa !" - kitą kartą mąsykit apie strategija, o ne tik šaudykit. Juk galėjot labai lengvai paimti raktą.
Kaip suprantu, čia kaip ir su Descent, gaunasi taip, kad ta pati šaika loš ir Doom, tik su salyga, kai kažkuris vienas iš šaikos negalės, nes max - 4 žmonės.
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

smikis

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 513
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #126 Įrašytas: Liepa 28, 2015, 23:30 »
Biški neščia nebūna... taip kad nelaimėjom mes jo :( Beto, patys sakėm su Justu, kad ne noobai susirinko  :D Ramas teisus, kad labiau reikia strateguot, net ir smulkmenose. Buvo tikrai daug atveju kai evil masta leido rolbackint ejimus ir pasitraukinėt net ir ne per vieną langelį. Tikrai su malonumu suloščiau dar Doom, bet nemanau, kad kitą kartą tas scenarijus taip lengvai eisis.

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #127 Įrašytas: Liepa 29, 2015, 11:02 »
Biški neščia nebūna... taip kad nelaimėjom mes jo :( Beto, patys sakėm su Justu, kad ne noobai susirinko  :D Ramas teisus, kad labiau reikia strateguot, net ir smulkmenose. Buvo tikrai daug atveju kai evil masta leido rolbackint ejimus ir pasitraukinėt net ir ne per vieną langelį. Tikrai su malonumu suloščiau dar Doom, bet nemanau, kad kitą kartą tas scenarijus taip lengvai eisis.

Oj, Gintarai, tu net neįsivaizduoji koks esi teisus. Nes kitą kartą.... man tiek "miss" tikrai nebekris :) Ir kitą kartą nebebus pas tave Skauto, kuris gali advancinti per 8 ir lakstyti per 12. Nebebus ir pas Robkę nesibaigiančių šovinių..., o pas Justo Special Ops :) Turėjot šansą vaikinai, pasidžiaugėt ir gana :) Muaahahhahahahaa !
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

skwazi

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 607
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #128 Įrašytas: Liepa 29, 2015, 11:05 »
Ja, o Rams gali netureti evil masterio...  :D

ExLegendz

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 702
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #129 Įrašytas: Liepa 30, 2015, 06:38 »
 :"": tiesa kažkur kauliukuose

Marius (Pirmas vardas) a.k.a (dar žinomas kaip)
Zazas (mIRC, Action games) / Wiedras (Strategy games) / Exas(Nuo ExLegendz (RPG))

Justas

  • Servant
  • ***
  • Įrašai: 213
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #130 Įrašytas: Liepa 30, 2015, 21:56 »
Tikrai su malonumu suloščiau dar Doom, bet nemanau, kad kitą kartą tas scenarijus taip lengvai eisis.
Arba eisis dar lengviau. Priklausys nuo to, kaip skill'ai sukris ( o su Ramo skill'ų paskirstymo home rules'u yra šansas, kad ir geresni, nei paskutinį kartą sukris) ir ar nebūsim vėl scenarijaus užmiršę.

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #131 Įrašytas: Rugpjūtis 24, 2015, 15:59 »
Parašysiu trumpą penktadienio reportuką. Jo, mes visgi geiminom tada ir tai jau buvo derinama nuo savaitės vidurio. Planas buvo kartu su vasaros uždarymu padaryti ir Descent base game uždarymą, t.y. sužaisti paskutinį base game scenarijų ir jau nuo rudens pradėti lošti ekspansijų scenarijus, kas žinoma reikštų naujų herojų, daiktų, lobių ir monstrų įdėjimą į jau esamą turinį. Mes su Justu, kadangi turim žaidimą jau buvom kiek pasidomėję kas mūsų laukia, nors ir negerai taip daryti, nes iš anksto buvo aišku, kad blogis bus Povkė. Pagal prognozes scenarijus pasirodė visai nieko toks, daug glifų, daug skrynių ir aplamai, pasak gandų, sunkiausias buvo tas, kur reikėjo sunaikinti  prakeiktą kardą, vadinas tas tikrai turėjo būti lengvesnis, nors ir paskutinis. Šiame scenarijuje reikėjo zamočini ličių karalių Glimą, kuris pasirodo buvo tas geraširdis seniukas, kuris visą tą laiką davė mums kvestus, o mes kaip durneliai klusniai vykdėm. Senas krienas nebuvo durnas ir su paskutiniu kvestu mes jam į rankas padavėm Mirties Prisilietimą, tai tokia deadly runa, kuri nedaro žalos, o verčia načiort iškart.

Kadangi Robkė patingėjo ateiti, tai jis oficialiai (telefonu) perdavė įgaliojimus Braliui užimti jo vietą. Susirinko standartinė komanda. Gintaras atsivedė Aura, kurios planas buvo pabūti kažkiek, pagurkšnoti vyno ir paskui grįžti namo, o Gintaras grįžtų vėliau. Tai va, noriu padėkoti šiam kantriam žmogui (Aurai, ji gi mūsų ex-klubietė Padauža, jei dar kas atsimena), kuris išbuvo IKI GALO ! Ir neužmigo. Lenkiu žilą galvą.

Kadangi Bralis standartiškai vėlavo, tai sulošėm dvi partijas Bang! Prisijungė Diana ir mūsų jau buvo net 7, smaguma. Pirma partija truko gal 5 minutes. Žmona gavo šerifą ir čia Justas kad pasiuto močinti atvirai, mat turėjo nesveikų kortų. Žmona liko su keliomis kulkomis gyvybės. Tai nereikia būt genijum, kad suprastum, jog kiti banditai pajuto kraują ir irgi ėmė močinti leisgyvį šerifą. Sekantį kartą šerifu buvau AŠ. Atsinešiau iš kambario sūnaus metalinį koltą. Tai gal nebuvo labai reikalinga, bet užtai tematiška. Tas šautuvėlis toks gan masyvus ir pagamintas Ispanijoje, ne Kinijoje, galima užtaisyti jį tais plastmasiniais užtaisais, kur duoda garsą ir dūmus ir ugnies biški. Nu bet nukrypau... tai antra partija truko ilgiau, spėjo ateiti Bralis. Vieną po kito eliminavom banditus. Gintė, sėdėjęs šalia iškart užsitarnavo mano pasitikėjimą savo veiksmais. Kaip vėliau pasirodė – neapsirikau, jis buvo šerifo pavaduotojas. Abi panos ir Justas buvo „los bandidos“. Povkė buvo dručkis Spenceris, kuris turi 9 laifo, bet negali naudoti „miss“ kortų. Tai tą renegatą irgi sušaudėm (plius jo rankose dar sprogo dinamitas). Abi partijos laimėtos, valio.

Descent setupo metu, rinkdamiesi veikėjus girdėjom, kaip parinasi Justas. Jis gavo sexy Raudonąją Skorpionę. Jau seniai neteko matyt jos „in action“. Jis vienintelis ir gavo mišrią supprot rolę. Aš gavau Mordrogą, orkų karį, kurį žalojant kaupiasi prakaitas. Gintė buvo ta magė, kur prilietus ranką daro magišką ataką su +2 daugiau žalos. O Bralis buvo vagiukė merga, kuri gali pakeisti pakištus order tokenus. Žodžiu, buvau vienas tarp mergų. Skilai visiems sukrito tokie meh. Aš tapau tankas su 5 šarvų ir 20 laifo. Vėliau žaidime paėmiau dar geresnius šarvus, kurie pilnai atlaikė 6 žalos. Iškart pradžioje pasijuto žemėlapio ypatumai – mes verkėm, kad ilguose ir siauruose koridoriuose nėra už ko pasislėpti, o Povkė verkė, kad negali nieko spawninti, nes viską matom. Bet jis gan greit susikonstravo beveik visas Galios Kortas – „Ordes of Things“, „Evil Genius“, „Doom“. Kadangi aš buvau neprakandamas, praktiškai ėjau i priešų būrį ir bandžiau paimti interviu iš įvairių monstrų, bet jie nekreipė į mane dėmesio, ieškojo lengvesnių taikinių. Tik jau kai nebelikdavo ką dubasinti, kas nors paleisdavo į mane ugnies kamuolį, kuris paprasčiausiai atšokdavo. Povkė, kaip ir dera, žaidė taktiškai teisingai. Taip periodiškai mirdavo tai vienas tai kitas herojus, kadangi nebuvo herojų po 2 CP, tai tos mirtys atsiliepė gan skausmingai ir negelbėjo nei glifai nei skrynios. Tai labai pasijuto, kai atvėrėm duris į trečia kambarį ir tada vienu metu užsilenkė Bralis ir Gintė. Likom su dviem conquest tokenais. Tada Povkė sugebėjo man padaryti 6 žalos ! Klausiate kaip ? Taip, čia įdomus dalykas, nes net Aurai buvo aišku, kad paprastai taip jis manęs nepramuš. Čia dirty reikalą padarė feroksai. Vidinis kraujavimas. Išbėriau taip, kad abu „bleed“ tokenai iškrito maksimalia reikšme. Ko gero čia dera paminėti, kad ši Descent partija buvo neeilinė tuo, kad kryžiuką ant kauliukų matėm YPATINGAI dažnai. Ir ne tik viena kažkuri pusė. Povkė asmeniškai missino kokius 8 kartus, aš tik du (nes mėčiau raudoną, kuris mažiausiai nepataikydavo), visi kiti irgi po 7 – 9 nepataikymus turėjo sąskaitoj. Aš dar nebuvau matęs nieko panašaus. Gerai, būna per partijas po 2-3 miss, nu bet ne po 10 KIEKVIENAM. Kažkoks curse tikrai buvo užmestas, arba planetos išsirikiavo neigiamai. Nors negali sakyt, kad dėl to pralošėme, nors buvo keli kartais tikrai kritiniai, kai REIKĖJO nukirsti priešą, ale nesigavo. Dar šioks toks rekordas - padarėm 4-ių miss‘ų streak‘ą. Povkė užmetė savo monstrui „Rage“, abu kartus missino, tada kažkuris iš mūsų padarė dar vieną  nepataikymą ir po dar kitas užbaigė seriją ketvirtuoju nepataikymų :) Iki tol buvau matęs tik 2 promachų steak‘ą.

Taigi, lengvas scenarijus ? Hehe, LENGVAS MY ASS ! Labai nepalankūs požemiai, atidarius naują kambarį spawninasi labai daug priešų. O ir herojai irgi skilai gavosi so meh. Tad sveikinu Robkę – tau dar teks sudalyvauti epic battlėje subadant tą nenuoramą piktadarį Glimą. Užtat anksti baigėm – apie trečią valandą baigiau tvarkytis viską....
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

skwazi

  • Master
  • ****
  • Įrašai: 607
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #132 Įrašytas: Rugpjūtis 24, 2015, 21:15 »
Citata iš: Nostromo
Tad sveikinu Robkę – tau dar teks sudalyvauti epic battlėje subadant tą nenuoramą piktadarį Glimą. Užtat anksti baigėm – apie trečią valandą baigiau tvarkytis viską....
Aš tiesiog jaučiau, kad nėra tikslo kelt užpakalį nuo minkštos sofos :D

Kaip supratau apie 2 val. baigėt lošt, jei 3 val.viskas buvo į dėžes sudėta  :D

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #133 Įrašytas: Rugpjūtis 28, 2015, 18:34 »
Vakar grįžta iš darbo žmona ir parneša du paketėlius iš pašto dėžutės. Vienas jai, kitas man. Va, sako – tau sleevs‘ai parėjo. Iš Slovėnijos parkeliavo, PER TRIS DIENAS, pirmadienį užsakyti, wau. Čia tie dideli, Tarot card sleevs‘ai, kurių man ir trūko XCOM žaidimo misijų oversized kortoms. Stori sleevs‘ai tokie, perfectly fit ir dar liko apie 50 vienetų, kaip sako – for future expansions. Nu bet ką aš čia apie sleevs‘us dabar... jei jau rašau reportą ir jūs skaitot jį, tikriausiai suvokiat, kad čia kažkas bus... taigi, sėdžiu ir galvoju... jaučiu kaip auga toks jausmas, kad noriu išmėginti XCOM. Penktadienį negeiminsim, nes šeštadienį į darbą anksti, sekmadienį negeiminsiu, nes į naktinę. WTF ? Tai kada pageimint ?? Paskambinau Povkei, nes jis buvo užsirašęs trūks-plyš išmėginti... tas sako, ai – man rytoj ne į darbą... man pačiam, iš po naktinės irgi. Bet reikia dar 2 žmonių. Nu, Justas – automatiškai, jam tikrai ne į darbą kitą dieną, bet vis tiek - reikia dar vieno žaidėjo. XCOM yra toks žaidimas, kad geriausiai žaidžiamas keturiese. Pasukau Gintei, pasirodo jam ne tik kad rytoj nereikia į darbą, bet dar ir poryt ! Dabar padarau fast forward iki septintos valandos vakar ir sustabdau ties tuo momentu, kai atidaryta žaidimo dėžė ir jau pats matau save patį, pasakojantį žaidimo taisykles...

Atsinešiau pakrautą iki dugno planšetę. Išdėliojom komponentus. Pagalvojau, kad pirmiausia reikia pasidalinti roles ir jas paaiškinti, o paskui visą kitą. Vyriukai buvo labai griežti tuo požiūriu, kad roles reikia traukti random. Traukiau pirmas ir gavau Squad Leader – Karo vadas, kurio pagrindinė pareiga – pasirūpinti, kad kariai iš misijų ir bazės gynybos grįžtų gyvi. Gintaras gavo Commander. Biudžetas ir Oro Erdvė. Povkei įteikėme planšetę, nes jis buvo Central Officer, kitaip sakant – mūsų Mission Control‘as. Dar jis buvo atsakingas už orbitinę gynybą („kšš...kššš....Huston, we have a problem...kššššš“). Na, o Justui liko Chief Scientist iš „Aperture Science“ (pun was intended). Vaikinai dar turėjo klausimų dėl taisyklių, kas visada yra gerai. Nu ir pradėjom pirmą partiją.....

Gavome „Infiltration“ invazijos planą. Tai reiškė didelį kiekį krizių. Nesitikėjau kažkokio stebuklo, bet pirmas roundas buvo toks tragiškas, nu toks klaikus, kad nors į akį durk. Bet vogti tai juk neisi.... visų pirmą mes NIEKO NESPĖJOM :) Tos kelios sekundės, skirtos kažkam atlikti, išbėgdavo taip greit (nes mes, kietiakai, numojom ranką į Easy ir iškart startavom su Normal difficulty). Plius dar pirminis jaudulys toks, teksto neišskaitymas ir visi kiti baubukai. Viskas baigėsi tuo, kad po Timed fazės mes turėjom 3 milijonų deficitą ! O tai reiškė, kad DAUGIAUSIAI panikuojantis kontinentas pavažiavo į raudoną zoną per tris vietas ir mes jau po pirmo raund‘o turėjom panikuojantį žemyną, kuris ko gero kitą round‘ą sumažins finansavimą, kas yra nepriimtina visai. O iš kur deficitas ? Justas nepagailėjo kažkuriam išradimui trijų mokslininkų, kai paprastai dedami du. Gintaras į orą pakėlė kone visa eskadrilę lėktuvų, nu o aš nepatingėjau į misiją nusiųsti pilną squad‘ą (4 kareiviai), nu ir bazės gynybai dar 3 išsiunčiau. Mes netgi nuėmę iš Emergency Funding fondo 3 milijonus nuėjom į batą, vadinasi išlaidos sudarė 18 milijonų, ką jau kalbėti, kad nebeliko net už ką samdyti naujų kareivių ir pirkti lėktuvų.

Paskui prasidėjo ir kitos „grožibybės“ - ėmė žūti kariai, dužti lėktuvai. Justas sukosi kaip išgalėjo, bet mums ėmė labai trūkti pinigėlių, nes panikuojančios šalys mažino finansavimą ir gavosi uždaras ratas, kai resursų mažėja, kaip ir pinigėlių. Jei gerai pamenu ištempėm tik iki antro raundo. Bet per daug nesupanikavom, nes po pirmo raundo vaikinams ir man tarsi atsivėrė nušvitimas, kaip vis tik reikia TEISINGAI žaisti šį žaidimą. Supratom savo klaidas, nusprendėm, kad tai buvo mūsų tutorial‘as ir užmiršom nevykusią partiją.

Antroji partija truko jau kiek ilgiau ir mes pažengėm toliau. Invazijos planas buvo „Misdirection“. Kažkaip nusprendėm, kad laikome tas pačias roles, nes jau kažkiek įsisavinome, kad nereiktų paskui iš naujo gilintis į kito rolę. Ir kiekvienas jau buvom savo darže kiek geresnis. Justas jau buvo susipažinęs su technologijomis, man pavyko įvykdyti NET VIENĄ misiją, Gintaras efektyviau skaičiavo ir dalino biudžetą, bei planavo pinigėlių, skirtų „juodai dienai“ panaudojimą. Visą tai smagu, bet žinoma, mes ir vėl pralaimėjom – šį sykį ateiviai sunaikino mūsų bazę. Žinoma, aš mėginau apginti kiek galėjau, bet be technologijų tai yra labai sunku, reikia velniško kauliukų luck‘o. Kadangi invazijos planas buvo „Misdirection“, tai skaitau, kad tai mus ir suklaidino, matomai specialiai buvo norima tai padaryti, kai parodoma, kad puola daug UFO, žaidėjai iškarto – aha, reikia gintis nuo to, o paskui planšetė staiga pakeičia strategija ir ima šturmuoti antžeminėmis pajėgomis, kariais. Bet kokiu atveju, sekėsi jau ŽYMIAI sklandžiau.

Čia nutraukiu pasakojima, nes įvyko bajeris - kai norėjau iš Word perkelti čia visą reportą, man išmetė klaidą - "Žinutė viršija maksimalų leidžiamą ilgi (20000 simbolių). Geras, nea ? AM I TOO LONG FOR YOU, FORUM, HUH ?? To dar nėra buvę... skeliu į dvi dalis pasakojimą.

To be continued...
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...

Nostromo

  • Knight
  • *****
  • Įrašai: 2638
Ats: Žaidimų reportažai ("neklubiniai" susitikimai)
« Atsakymas #134 Įrašytas: Rugpjūtis 28, 2015, 18:36 »
Part II

-------------------------

Aš nuėjau guldyti vaikų, o rebiatos sumastė, kad išalko. Tai jie ėmė ir užsakė dvi picas. Jas sudraskėm gan godžiai, nors be bajerių čia nepraėjo. Užsakinėjo iš Rojaus Picos, kurie įsikūrę Basanavičiaus gatvėje. Kas pažįsta Šiaulius gali paskaičiuoti kur gyvenu aš ir kur yra ta gatvė – quite a distance. Ok, atvežė jas, sumokėjom, jau eina pro duris berniokas toks, naujokėlis panašu. Justas klausia – „o tai kur kola ?“, tas – „tai kad nebuvo užsakyta...“, mes jam kvitą po nosim pyst – va, žiūrėk. Tas galvą pasikrapšto – „Ok, atvešiu..“. Primetat, vėl tokį atstumą per visus Šiaulius, dėl 0,5L buteliuko :) Gerai sako – durna galva, kojom vargas. Bet atvežė tikrai... :)

Pasistiprinę mes vėl susėdom ir buvom labai nuožmiai nusiteikę. Trečio žaidimo Invasion planas – „Occupation“. Ir tikrai, viskas ėjosi under control. Plaukė technologijos, finansai buvo normoj ir kokius pirmus du roundus nei vienas žemynas nepakliuvo į raudoną zoną. Buvo netgi momentas, kai dangus buvo švarus. Čia reik dėkot Povkei, nes tas, satelitų pagalba susikvietė kokius 4 UFO į orbitą ir kad pradės pliekti. Grėsmės žymeklis jau pasiekė 5, o tas vis dar lieja (suprask, ant alien dice išberia arba 6 arba 7 arba 8). Taip jis pushin‘o luck‘ą gal tris ar keturis kartus, kol ištaškė visus ateivių laivus ir prie to jo satelitai NEĮŠSIJUNGĖ :) Tikrai epic battle buvo. Bet smagiausia buvo tai, kad tokį pat kablį pagavo ir Gintaras, kuris po to su naikintuvais ėmė numušinėti lėkštes virš žemynų. Atrodė gerai – beria kauliukus, vienas success, nuima vieną UFO, beria dar – dar vienas success. Grėsmės žymeklis jau ant penkių, o tas, kaip ir Povkė – po vieną, po vieną vis nukala. Nu ir galiausiai ta pati sėkmė persidavė ir man. Mūsų bazėje buvo du priešai ir būtinai reikėjo abu sunaikinti, nes gavus bent vieną žalos į bazę susitrigerintų labai nemalonus event‘as. Vienas iš priešų buvo paprastas, nesunkiai krito. Kitas buvo sektopodas, masyvus robotas su enormous firepower. Liko man vienintelis heavy karys. Gerai, kad anas specializuojasi ant firepower. Mes iš pradžių mesdavom raudonąjį kauliuką ir matydavom ar failas ar ne. Jei fail, dar gali po to mesti mėlynus kaulus, ir vis tiek įvykdyti task‘ą. Sektopodas buvo jau pažeistas (bet tam motherf***riui reikia 3 wound‘ų), ridenu raudoną kauliną – pyst vienetas, that‘s a fail. FUCK ! Bet žiūrim, kaip heaviui seksis iššauti iš raketsvaidžio – ridenu du mėlynus kaulus – šnai – abu success ! Sektopodą išdrasko galingas sprogimas. Visas kruvinas heavis dar prieš mirtį spėja pamatyti tą vaizdą ir jo priešmirtinį veidą iškreipia šypsnys.... va čia yra tai, ką vadinu herojišku poelgiu. Šio kario vardą prisimins ilgai... Žinant vis tik, kaip yra sunku išridenti success (ant šešiabriaunio kauliuko yra tik dvi puselės su success simboliukais) tokie momentai yra ypatingai saldūs ir nerealiai užveda. Blin, mes džiaugėmės kaip kokie vaikai, kai Povkė numušinėjo orbitoje tuos UFO, kai grėsmė buvo tokia reali, o jis vis darė tai, kas yra nerealu – against all odds :) Kaip aš mėgstu sakyti – tai buvo awesome ir fuckin‘ tematiška - maždaug po sėkmingų komandos veiksmų visiems sukilo moralė, tipo – c‘mon guys, we can MAKE IT ! DIE ALIEN SCUM ! Žodžiu...
Taigi, mes darėm progresą. Aš jau spėjau įvykdyti kokias tris misijas ir mes atėjom į 5-ą round‘ą. Tada atsirakino „Final Mission“, cool. Nusiunčiau „full squad“ ten. Pirmas task‘as buvo – sektopodas. Ha, taškiau tokius jau, tuo labiau, kad Justas prifarširavo mane tiek technologijų, kad nebeturėjau kur visų susidėti ant stalo :) Robotas dužo greit ir efektyviai, niekas iš maniškių nenukentėjo. Ir tada gavom smūgį iš apačios :) Antras task‘as sakė – „You can only assign elite units to this task“. BAM ! Žaidimas vėl mus iš***iso :) Nereikia būt genijumi, kad suprastum, jog tarp mano komandos, pasiųstos į galutinę misija nebuvo nei vieno elitinio kovotojo... noriu kad pajustumėt dabar visą situacijos tragiškumą :) Kaip gaunami elitiniai kariai ? Reikia iš rezervo juos siųsti treniruotis ant specialios kortos, kurią kontroliuoja Komandoras (Gintė). Tai nieko nekainuoja, reikia tik turėti rezerve karių, bet trainingas užtrunka visą pilną round‘ą. Šiuo atveju tai reiškė, kad mums reikėjo dar išgyventi du round‘us - vienas, per kurį bus vykdomas apmokymas ir kitas – per kurį, jau tapęs elitiniu, karys būtų siunčiamas į misiją. Tai buvo neįmanoma, nes mes jau nebeturėjom laiko, beveik visi kontinentai buvo raudonoje zonoje – mes visas viltis dėjom į galutinės misijos įvykdymą. Ir jei ne tas klastingas niuansas, ko gero būčiau padaręs misiją „in one run“. Alas, deja deja... mes vėl pralaimėjom, bet paskutinė partija buvo tokio gėrio, kad net dabar burnoj saldu. Tada galutinai kliktelėjo visi niuansai, kaip reikia žaisti....

Final Thoughts. Ką aš galiu pasakyti, kai už diržo jau turim sesiją su trimis žaidimais ? Kalbėsiu daugiausia už savo rolę, nes kitų neteko pamėgint, manau Justas, Gintė ir Povkė savo nuomonę dar pareikš. Iš mano daržo aišku kaip dieną – reikia saugoti karius ! Juos atpirkti kainuoja daug pinigų, kurie gali būti panaudoti kitam reikalui. Ypač tai svarbu pradžioje, kai neturime jokių technologijų. Žaidžiant ant Normal, tarp priešų visada būna viena rūšis, kuri yra „tough bastard“, palygint su kitomis. Pirmose partijose tai buvo Chrysalidai, vėliau – Sektopodai. Tokie turi daug hitpoint‘ų ir šlykščias abilkas. Tai pradžioje aktualu - ant kiek esi pasirengęs pušinti savo sėkmę ? Žinoma tas pats galioja ir naikintuvams, nors čia kiek kitaip – bazėje esantys nesunaikinti priešai, padaro žalą ir išeina. Virš kontinentų nesunaikinti UFO – lieka ir kitus varymus vis tiek teks ieškoti būtų kaip juos sunaikinti. Labai svarbus niuansas yra tai, kad kareiviai ir lėktuvai gali būti sunaikinti, tuo tarpu palydovai ir mokslininkai tik išsijungia (disabled) ir pavargsta (exhausted), tad jų atpirkinėti už milijonus nereikia, tiesiog jie bus nenaudojami vieną round‘ą ir bus pasiekiami dar kitą. Gera taktika yra, kai „centriukas“ sutraukia nemažą kiekį UFO į orbitą ir ten numušinėja su palydovais. Čia yra du pliusai – orbitoje likusios lėkštės didina panika mažiausiai panikuojančiame kontinente ir jei nepavyksta apsiginti - tiesiog išsijungia satelitai, bet nėra sunaikinami naikintuvai.
 
Vykdant misija pradžioje nereikia stengtis ją įvykdyti per vieną užėjimą. Geriau pasirinkti po task‘ą ar du jei pavyksta ir sistemingai vykdyti, nes skirtingai nuo kitų task‘ų misijose ir bazės gynyboje grėsmės žymeklis nesiresetina iki 1 atskiriems task‘ams. Jis resetinasi tik jei tą pačią misiją toliau tesi kito round‘o užėjimu. Taip pat reikalingas šioks toks vystymosi planas. Pvz. Justas manęs klausė – „Ant ko eini ?“, sakau – „Ant snaiperių ir assault“ ir jis pradėjo man išradinėti atitinkamas technologijas. Visas turėti – be šansų, reikia specializuotis. Beveik kiekvienos specializacijos technologijos kategorijos yra dvigubo veikimo: 1. Kai reikia kareivį padėti ant kortos, kad gautum bonusą (pvz. „Battle scaner“ prietaiso korta), 2. Kai reikia kortą pasukti, kad kareivis, priskirtas task‘ui gautų bonus‘ą („Sniper Plasma“ ginklo korta). Taigi, vienoms technologijoms reikia tos specializacijos kareivių rezerve, taip jie supportina komanda, kitoms – kareivių mūšio lauke, kur jei tiesiogiai naudoja tą technologiją. Kitas dalykas – kai pradeda kauptis technologijos galima lengviau atsikvėpti. Kaip antai, žaidimo pabaigoje aš jau beveik kiekvienam priešui dariau 1 auto-wound‘ą net neridendamas kauliukų (nerideni kauliukų – nekyla grėsmės žymeklis), be to kariai buvo kone nemirtingi – turėjau „Revive“ technologija, kas yra paprasčiausias defibriliatorius, toks buvo ir kompiuteriniame žaidime, kai kritusį karį gali praktiškai atgaivinti elektrošoku ir jis taps „criticaly wounded“ , bet gyvens. Čia tiesiog yra apsaugomas vienas karys. Dar turėjau „Carapace armor“, kai galiu perridenti raudonąjį kauliuką. Tą patį man galėjo leisti padaryti ir Povilo „Satelite Array“ asset korta. Plius, turėjau gerą support‘ą iš oro – Gintaras galėjo atsiųsti vieną naikintuvą su oro ataka (+1 woundas priešams) ir kitą naikintuvą – evakuacijai (kai mano kariai miršta, jis panaudoja naikintuvą ir maniškiai saugiai parvežami namo į rezervą). Taigi technologijos yra pasaka, kaip ir sakiau – Chief Scientist rolė yra dievas. Apart kovinių technologijų mes turėjom dar ir kitokio gėrio – pačioj žaidimo pradžioj buvo atrastas Eleriumas. Kas nežino, tai yra grynai ateivių substancija, kurios neįmanoma susintetini žemės sąlygomis. Eleriumas pasižymi labai dideliu potencialu, tad gali būti naudojamas energijai generuoti, ginklų gamyboje, plius juodoje rinkoje jo kaina yra astronominė. Jis mums generavo po 2 milijonus ant „Emergency Funding“ kortos EACH TURN :) O vėliau ir Povkė įsigijo „Ufo Power“, kur galėjo uždėti ant kortos iki dviejų palydovų, kas sugeneruodavo dar 2 papildomus milijonus. Abi technologijos naudojamos Timed Fazėje. Taip, kad mes turėjom gan „steady income“. Jei ne „elitinių karių priskyrimo“ cinkelis, būtume tikrai išplėšę pergalę. Bet užtai visi dabar puikiai žinom, kad Okupacijos planui reikia ruoštis iš karto. Dar vienas niuansas, kurį supratom tik padarę klaidą. Aš turėjau asset kortą – Skyranger. Taip vadinas tas transportinis laivas, kuris nuskraidina karius į misijas kompiuteriniame žaidime. Čia jis veikia kiek kitaip – galima pasukti kortą, padėti ant jos du kareivius iš rezervo ir išmesti iš krizių krūvos pačią netinkamiausią kortą. Tematiškai – karius pasiunti su tuo lėktuvu eliminuoti tam tikros krizės :) Tai va, vienu metu aš padariau klaidą, iš krizės krūvos išmečiau kortą kuri sakė „Take the half of funding tokens from Emergency Funding Card, rounded up“ (Tuo metu ant tos kortos buvo 6 tokenai). Bet kažkaip nedašilo, kad netekę 3 milijonų, mes Eleriumo pagalba būtume atgavę 2. O krizių krūvoje liko viena baisi kortą – „increase panic in every continent by 1“, kuri mums LABAI smarkiai pakenkė. Žaidi – mokaisi, kaip sakoma...
 
Dar pradžioje kiek keistoka mums buvo Justo taktika „burninti“ tech kortas. Tai reiškia, kad Justas gali naudoti Workshop asset kortą ir panaudojęs mokslininkus gali iš rankos sužaisti tam tikrą technologija. Minusas – ji yra vienkartinė ir round‘o pabaigoje keliauja į discard krūvą. O kartais norisi tam tikrą technologiją turėti pastoviam naudojimui. Geriausias pavyzdys – „Arc thrower“. Tai - arkinis moduliatorius kompiuteriniame žaidime buvo naudojamas norint paimti ateivį gyvą, tyrimams. Reikėdavo jį gerai sužeisti, palikti leisgyvį ir po to priėjus arti – atjungti elektra. Ir tai – atjungimas nebūdavo šimtaprocentinis, kai kurie kietesni ateiviai turėdavo atspaumą ir prietaisas rodydavo, kad yra tik kokių 80 proc. tikimybė, kad pavyks. Žinoma, gyvo ateivio ėmimas visada atsiperka, nes gauni ne tik mėsos tyrinėjimams – gyvą ateivį,  bet ir visą jo equipment‘ą (nes nušovus ateivį, jo ginklai ir aparatūra susinaikina, tiesiog sprogsta ir tada įmanoma recover‘inti tik fragmentus). Stalo žaidime moduliatorius veikia kiek kitaip – jis leidžia anuliuoti pasirinktam ateiviui jo savybę, kurios kaip sakiau – kartais yra labai nemalonios. Tai paskutiniame mūsų žaidime aš tiesiog įsimylėjau šį aparatą. Kaip pavyzdį galiu pasakyti – priešo kaladėje buvo toks ateivių tipas – Thin Man. „Ilgšis“ kitaip sakant. Šį ateivių rūšis atrodo kaip žmogus, tiesa keistas, plonas ir aukštas, su kostiumu ir įtartinai didelės galvos. Ilgšiai buvo naudojami infiltracijai. Jie nešioja tamsintus akinukus, nes nors ateiviams ir pavyko sukurti žmogišką apvalkalą, jie nesugebėjo pakeisti padaro akių – jos atrodo kaip reptilijos, su pailgais vyzdžiais. Savaime aišku, kad toks gatvėje greit išsiduotų. Kaip ir PC versijoje, taip ir stalo žaidime – jie yra silpni, užtenka tik 1 žalos padaryti, bet tie Ilgšiai, kurie turi abilką, po savo mirties spawn‘ina kitą priešą ir tada jau gali užšokti ant gero gargaro. Dar „smagiau“ būna, kai suveikia „chain reaction“ – nudedi Thin Man‘ą, trauki kitą... Thin Man‘ą, nudedi ir jį, tada trauki dar vieną priešo kortą.... ir pan. Su kiekvienu gi grėsmės žymeklis juda į priekį :) O arkinis moduliatorius tiesiog anuliuoja tą savybę ir Ilgšį lengvai paima gyvą praktiškai vienas specializuotas karys. Easy salvage ir jokio galvos skausmo. Ai, dar vienas įdomus niuansas – Justas peržiūrėjęs tech kortas pasakė – „Tos, kurios kainuoja po 3, yra tiesiog OP“ , suprask – nerealiai geros. Žinoma, išrasti tokias yra ką veikti, juk reikia net 3 success. Atitinkamai, kainuojančios po 1 kortukės yra paprastesnės ir duoda paprastesnius bonusus. Justo taktika buvo tokia, kad fokusas į stiprias technologijas, o mažiukes – deginti dėl vienkartinio efekto. Aš tokiai taktikai nepritarčiau. Akivaizdus pavyzdys yra su Arc Thrower‘iu. Mažas technologijas yra nesunku greit ir efektyviai išrasti dar pačioj pradžioj ir jau gauti jų efektą iš karto ir pastovų. Taip yra netgi tematiška - juk niekas nepuola iškart prie įmantrios technologijos, kai net supratimo neturi, kaip ji veikia. Tai yra pamastymas būsimiems Chief Scientistams. Nėra blogų technologijų, kai kurios yra gal labiau situacinės, bet čia ir yra ta mokslininko rolė skirta tam, kad analizuotum žaidimą ir galvotum, kam ko labiausiai šiuo metu reikia.
 
Dar kiek pavyko suprasti – labai svarbus vaidmuo yra skiriamas panikos lygiui. Kuo ilgiau išlaikysi kontinentus geltonoje zonoje, tuo stabilesnis bus finansavimas. Todėl prioritetą turi misijos kurių atlygis yra panikos mažinimas. Kai kurios misijos turi vieną arba du slot‘us, ant kurių dedamos priešo kortos. Pradžioje žaidimo geriau rinktis su vienu priešo slot‘u, nes kol nėra ginklų ir ekipuotės, priešą užmušti yra sunku, o non-enemy slot‘ai turi ikonėles, ant kurių gali siųsti kareivius. Ten reikia išridenti tik 1 success ir nėra jokių blogų abilkų. Vadinas tokią misiją įvykdysi greičiau. Vėliau taktika keičiasi, nes atsiranda labai daug dalykų, kuriais galima greit ir efektingai naikinti priešą. Tas pats su krizėmis. Jei krizė sako – sunaikink 1 ar 2 karius arba naikintuvus, tai nėra kritiška, jie yra atperkami. O va – pastumk kiekvieną kontinentą į panikos pusę per 1 yra jau labai blogai. Nes gražinti į panikos zonos yra labai mažai būdų, kiek spėjau suprasti – TIK vykdant misijas. Tai komandoras turi labai gerai pasverti, ką įdėti į krizių pool‘ą, tuo labiau kaip tam yra duodamos tik 8 sekundės :)

Per rezoliucijos fazę, praktiškai kiekvienas gauna šansą ridenti kauliukus už savo assetus. Taigi, tu tarsi jauties atsakingas už savo pareigas, už tau patikėtus resursus ir išteklius, plius turi galią įtakoti visą žaidimą. Kituose žaidimuose, kad ir toj pačioj Battlestar Galactica tos rolės nesijaučia taip giliai, maždaug – nu turiu prezidento rolę, nu ir ką. Čia rolės yra tokios skirtingos ir labiau į jas įsijaučiama. Gaila tik, kad žaidimas yra labai nedraugiškas naujokams (ką parodė mūsų pačių patirtis), nes netgi ir į vieną rolę įsodinus nepatyrusį žaidėją, labai greit gali ateiti žaidimo pabaiga, nes rolių daromi sprendimai yra labai svarbūs bei turi didelį rezonansą. Iš esmės žaidimo taisyklės nėra sunkios ir išmokti gali greitai, bet negreit ateina tas supratimas, kiek satelitų paleisti į orbitą, kiek mokslininkų  paskirti vienam, ar kitam išradimui, kokius ir kiek karių siųsti į misiją, ar išvis siųsti šį round‘ą ? Ta prasme – tam supratimui, kas yra OPTIMALU reikia praktikos. Bet įmušus ranką, manau atsiskleidžia pilnas žaidimo malonumas, kai tu imi žaisti efektyviai ir pasieki taip sunkiai pasiekiamą ir saldžią pergalę. Tad dėkui vaikinams, kad atėjo ir kartu pabandė vakar šį žaidimą. Nežiūrint į tai, kad pralaimėjom visas tris partijas, vakar apturėjom neabejotiną BLAST‘ą, plius ar ir pavalgėm picų. Užskaitau belenkiek ir belenkaip, žaidimas patvirtino save ir panaikino bet kokias abejones. Kiek supratau, jis labai patiko Justui ir Povkei, bet palauksim jų atsiliepimų. Nekantrauju išmėginti jį klube su kitais žaidėjais.

P.S. Žaidimo laikas. Išsiskirstėm kiek po dviejų nakties. Paskaičiuokim, susirinkom septintą, taisykles aiškinau valandą. Pradėjom 20:00 , baigėm 02:00. 6 valandos sesijos, neskaitant tai, kad puse valandos guldėm vaikus ir valgėm. Gaunas po 2 valandas per partija, kas yra visai nieko. Kai žaidi atrodo ilgiau, nes labai įtraukia ir imi nebesekti laiko. Tiesa, pilnai pakrauta planšetė trečios partijos vidury pasakė, kad baigiasi akumuliatorius, bet mes buvom  palikę ją įjungtą, kai darėm pertrauką. Paskui atsinešiau pakrovėją ir mes toliau tęsėm žaidimą. Tematiškai tai būtų, kad Mission Control‘ui ateiviai nukirto pagrindinį elektros kabelį ir teko naudoti autonominį dyzelinį generatorių :)

P.P.S. Ko tai užsimaniau palošti PC variantą, nesvarbu, kad esu porą kartų praėjęs... Justas irgi kažką panašaus planavo....
Trys svarbiausi dalykai vyro gyvenime: Alus ir papai...