The count of Carcassonne papildymo taisyklės -
Vietoje įprastos pradinės plytelės ant stalo sudėliojamos 12 papildymo plytelių, kurios sudaro miestą. Pastaba: jį galima vadinti pagrindiniu miestu arba Carcassonnės miestu. Grafo(count) figūrėlė padedama šio miesto pilies regione(ant plytelės, kurioje nupiešta pilis). Žaidimas pradedamas taip, kaip įprasta. Kai plytelę dedantis žaidėjas plytelę padeda taip, kad pats negautų taškų(tuo ėjimu), tačiau nors vieną tašką gauna nors vienas kitas žaidėjas, tas žaidėjas, kuris padėjo plytelę, gali savo ėjimo pabaigoje padėti vieną iš turimų(laisvų) figūrėlių ant vieno iš pagrindinio miesto regionų(neskaičiuojant įprasto figūrėlės padėjimo). Tai galima padaryti tik kartą per padėtą plytelę, nepriklausant nuo to, ar taškų gavo daugiau nei vienas varžovas.
Startinį miestą sudaro 4 regionai: pilies(castle), katedros(cathedral), turgaus(market) ir amatininkų/kalvių(blacksmith) regionai. Kai užbaigiamas miestas, kelias, vienuolynas arba skaičiuojami taškai už lauką(tik žaidimo pabaigoje), kiekvienas žaidėjas gali perkelti savo figūrėles iš atitinkamo Carcassonnės miesto regiono į objektą, kuriame skaičiuojami taškai. Taškus gauna tas žaidėjas, kuris padėjo daugiausiai figūrėlių ant objekto. Jeigu figūrėlių skaičius vienodas, taškais dalinamasi įprastai. Kiekvienas iš keturių regionų atitinka tam tikrą objektą( į vienos rūšies objektą figūrėles galima dėti tik iš atitinkamo regiono): iš pilies regiono figūrėles galima perdėti į užbaigtą miestą, iš katedros regiono į vienuolyną, iš amatininkų regiono ant kelio, iš turgaus į lauką(tik žaidimo gale). Figūrėlės iš miesto regionų yra pradedamos dėti nuo žmogaus, kuris yra į kairę nuo paskutinę plytelę padėjusio žaidėjo. Pagal laikrodžio rodyklę visi žaidėjai pasirenka, ar nori dėti bei kiek nori dėti(jei turi daugiau nei vieną) figūrėlę/es ant objekto, užbaigiant žaidėju, kuris tą ėjimą padėjo plytelę. Pastaba: figūrėles galima dėti iš pagrindinio miesto net jeigu žaidėjas neturi nei vienos figūrėlės tame objekte. Jei ant vieno iš miesto regionų stovi grafo figūrėlė, tame regione esančios figurėlės negali būti judinamos tol, kol grafas nepereina į kitą regioną. Kiekvieną kartą, kai ant miesto regiono yra padedama žaidėjo figūrėlė, tas žaidėjas gali perstumti grafą į kitą miesto regioną. Visos figūrėlės, kurios yra mieste, negali būti stumdomos ar nuimamos nuo plytelių vadovaujantis kitomis taisyklėmis, nei aukščiau aprašytos.
Papildomos taisyklės žaidžiant su kitais papildymais:
Didelę sekėjo(the large follower) figūrėlę galima padėti viename iš miesto regionų ir ji skaičiuosis kaip dvi įprastos figūrėlės.
Jei statybinino(builder) pagalba dedamos dvi plytelės, įmanoma padėti dvi figūrėles(už kiekvieną plytelę) pagrindinio miesto regionuose.
Jei norima žaisti kartu su upės(River) papildymu, pradinį upės šaltinį reikia dėti šalia pagrindinio miesto. Rekomenduojama dėti taip, kad plytelė būtų nusukta į priešingą pusę - upė tekėtų tolyn nuo miesto.