Pamenat, sakiau kad RDI evoliuciuonuoja vis ir buvo baisoka, kad nebūtų perlenkta lazdelė...
Maniau, kad trečia dalis buvo pabaiga, deja...
[img2=50:bqbf8p1r]http://slugfestgames.com/wp-content/uploads/2013/08/RDI4-BOX-TEMP-small.jpg[/img2:bqbf8p1r]
Tai yra vėlgi, kaip ir visos kitos dalys - stand alone expansion. Ši dalis unikali tuo, kad šį kartą tūsas vyksta nebe senoje, geroje Raudonojo Slibino smuklėje, bet Ugninio Drakono laive, kurios kapitonė yra pati Baltoji Paukštė ! Čia jums ne ramus ir sakykim - salyginai saugus pasisėdėjimas tavernoje, neskaitant kad ir ten galite gauti į akį. Čia jūs linksminatės atviroje jūroje ! O su jūra, mieli draugai juokaut negalima. Čia gali nutikti bet kas, pradedant smulkiu gaisru, baigiant - nuožmaus krakeno užpuolimu !
Žaidimas pristato jau klasika tapusius naujus 4 veikėjus, naują drink deką, 50 auksinių ir visą kitą, ko reikia stand alone išplėtimui. Šį kartą beveik nebus naujų mechanikų, ar įmantrių rasių - visa laivo įgula praktiškai yra paprasti žmonės, aišku kiekvienas su savo charakteriu. Plačiau apie juos.
Kapitonė Baltoji Paukštė (Captain Whitehawk)
[img2=50:bqbf8p1r]http://slugfestgames.com/wp-content/uploads/2013/08/new_captain_image.png[/img2:bqbf8p1r]
Ši mergužėlė užgrūdinta it plienas ir yra tikra lyderė. Ji visada nuves savo įgulą ten, kur žvanga auksas ir pasistengs, kad tas auksas saugiai atsidurtų jų rankose.
Geros naujienos: Kapitonė neapkrauna savęs ilgais mąstymais ir įma veikti bet kokioje situacijoje. Ji - veiksmo žmogus.
Blogos žinios: Situacija greit gali pasikeist į bloga, jei kas nors negeru žodžiu paminės ją, arba jos įgulą.
Bocmanas Remis (First Mate Remy)
[img2=50:bqbf8p1r]http://slugfestgames.com/wp-content/uploads/2013/08/Remy.png[/img2:bqbf8p1r]
Pagal viską sprendžiant, jis ko gero vienintelis ne žmonių rasės atstovas iš visos įgulos. Bet visą tai netrukdo šiam svetimšaliui palaikyti geležinę tvarką laive ir užsitarnauti visai pelnytą pagarbą. Remis yra pirmas ten, kur bręsta muštynės ir kiekvienas laive žino, kad geriau duoti jam kelią, kol reikalai netapo visai prasti.
Geros naujienos: Remis griežtai stebi įgulos narius ir baudžia tuos, kurie nesilaiko drausmės.
Blogos žinios: Jei tu manai, kad drausmė laive - nebūtinas dalykas, Remis greit pakeis tavo nuomonę...
Tvirtuolė Brina (Bryn the Boatswain)
[img2=50:bqbf8p1r]http://slugfestgames.com/wp-content/uploads/2013/08/Bryn.png[/img2:bqbf8p1r]
Ši, tvirto sudėjimo kaimo mergiotė yra viena seniausių kapitonės draugių. Ji tvirta kaip titnagas, bet žino viską, kas reikalinga, kad laivas plauktu. Tuo metu kai ji ko nors neremontuoja, ar nekrauna krovinio, ji mėgsta varžytis su įgulą... su visa iškarto... vienu metu.
Geros naujienos: Ji pakankamai stipri, kad pakeltų patranka...
Blogos žinios: ji TIKRAI pakankamai stipri, kad pakeltų patranka !
Navigatorė Tara (Tara the Navigator)
[img2=50:bqbf8p1r]http://slugfestgames.com/wp-content/uploads/2013/08/Tara.png[/img2:bqbf8p1r]
Tara gimė akla, bet užtat ji turi galią numatyti ateitį. Ir šis jos sugebėjimas, neskaitant navigavijos yra neįkainuojamas ! Ji ne kartą nuspėjo artėjančias audras ir monstrų atakas, kas leido jai pelnyti kapitonės ir įgulos pagarbą.
Geros naujienos: Ji gali tau pasakyti tavo ateitį...
Blogos žinios: Žinoti, kas nutiks ateityje nėra pats geriausias dalykas...
Blogiausias dalykas: Ji vie tiek tau tai pasakys....
Šioje dalyje dar papildomai bus naudojamas "Sea Event" dekas, nors jis yra optional. Ten bus dedami adventure tokenai ant to deko, ir pagal sunkumą skirsis jų skaičius ir kiekvieno žaidėjo pabaigoje bus nuimama po vieną tokeną. Kai bus nuimtas paskutinis, bus verčiama event kortą ir vykdoma. Šie eventai įmituoja įvairius nesklandumus ir nemalonumus, kurie gali įvykti laive, vidury jūros.
Manote čia viskas ? Hell no ! Pamenat Eriną ir Pookį iš RDI "Allies" ? Ok, susipažinkit su likusiais...
Galingasis Kormakas (Cormac the Mighty)
[img2=50:bqbf8p1r]http://slugfestgames.com/wp-content/uploads/2013/08/Cormac-Banner.png[/img2:bqbf8p1r]
Kormakas priklauso "senųjų tikrųju barbarų" genčiai. Kaip tikras savo rasės atstovas, jis ilgisi tų laikų, kai galėdavai keliauti per laukinius tyrus, pilnus pavojų ir šlovės ir vykdyti žygdarbius vieną po kito. Dabar gi civilizacija apaugo miestais ir biurokratija ! Nebėra kaip pasireikšti laivos dvasios barbarui...
Geros naujienos: Kormakui yra nesvetimos garbingos barbarų tradicijos.
Blogos žinios: Jam taip pat yra nesvetimas ir nevaldomas barbarų įsiūtis ir žiaurumas.
Šis veikėjas įneša naują mechaniką - pyktį. Kuo labiau susidiorginęs yra barbaras, tuo didesnę žalą seikėja, bet tuo greičiau jam limpa alkoholis. Yra 4 "pykčio matavimo" lentelės (arba 4 lygiai) ir veikėjas jas pildo savo kortomis. Sunku prognozuoti nemačius kortų, bet yra tikimybė, kad šis veikėjas gali padaryti kol kas didžiausią žalą iš aplamai visų RDI veikėjų, jei tik gerai jį įpykinsi. Čia jam neprilygsta net pats Pookis. Pyktis kaupiasi, kai sužaidžiamos specialios kortos, ant kurių pavaizduota kaukolė, pykčio ženklas.
Šundaktarė Natyli (Witchdoctor Natyli)
[img2=50:bqbf8p1r]http://slugfestgames.com/wp-content/uploads/2013/08/Natyli-Banner.png[/img2:bqbf8p1r]
Susipažinkite su trolio Frenko dukterėčia ! Taip, alchemikas Frenkas (Phrenk) yra tikras šios jaunos troliukės dėdė. Pagaliau nebe tik Pūkis ir Zotas yra susaistyti artimais ryšiais. Tai ką gi sugeba ši jaunėlė šamanė ? O sugeba ji daug... ji yra tobulai įvaldžiusi woodoo meną ir visada nešiojasi krūvas lėlių.
Geros naujienos: Ji turi kiekvieno grupės nario lėlę, kurių pagalba, vykdant žygdarbius, ji pagerina jų savybes įvairiais kerias.
Blogos žinios: Tos lėlės... ji kažkodėl atsinešė jas į vakarėlį...
Natyli irgi naudoją nauja, unikalią mechaniką. Ji gali susilpninti kitus žaidėjus, tam ji naudoja įvairius kerus ir užkeikimus. Iš viso ji turi 6 susilpninimo tokenus (po 2 kiekvienos iš trijų rūšių). Plačiau apie juos.
Skausmo Prakeiksmas (Pain Curse). Žaidėjas, turintis ant savęs nors vieną tokį žetoną, gauna +1 daugiau žalos.
Proto Užkeikimas (Mind Hex). Žaidėjas, turintis ant savęs nors vieną tokį žėtoną, gauna +1 daugiau alkoholio
Jėgos Užkalbėjimas (Power Jinx). Žaidėjas, turintis ant savęs nors vieną tokį žėtoną, žaidžia susilpnintas Action kortas. Visos skaičių reikšmės tose kortose sumažinamos vienetu.
Kai įvyksta susilpninimo mechanika, prakeiksmo žėtonas nusiima ir grįžta pas Natyli, jis nesilaiko ant užkerėto žaidėjo pastoviai.
Final thoughts. Taigi, kad bus dar naujų veikėjų iš "Allies" tikėjaus, bet kad išleis 4-ą žaidimo dalį - c'mon guys.. ? Nežinau, kaip jums, bet man kažkaip visai nesmagu. Kažkaip jaučiu išsisėmimą ir spekuliacija pelninga francize. Tema kaip ir nauja, bet veikėjai kažkokie blankūs, mechanikos kažkokios keistos. Be to, skaičius 4 kažkaip pats iš savęs atrodo neišbaigtas... kiba bus ir 5-a dalis ?
Nors ir esu RDI fanas, kažkaip krapštau galvą ir joje labai permainingos mintys... žaidimas pasirodys rudens pabaigoje, dar yra laiko pakeisti nuomonę...